• 16-01-2022, 17:07:44
    #10
    Intel işlemcili masaüstü/notebook varsa diğer detaylar bakılabilir.
    Hackintosh ile MacOS + Android Studio + XCode vb. çalıştırabilirsiniz.
  • 16-01-2022, 17:25:24
    #11
    L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Intel işlemcili masaüstü/notebook varsa diğer detaylar bakılabilir.
    Hackintosh ile MacOS + Android Studio + XCode vb. çalıştırabilirsiniz.
    Onu da araştırıyorum teşekkürler
  • 16-01-2022, 19:04:47
    #12
    goldmoneys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu da araştırıyorum teşekkürler
    @KemalALKIN;
    Size dediğim sistemde profesyonel şekilde yardım edebilir.
  • 16-01-2022, 19:05:10
    #13
    Aşağıda belirttiğim Macbook Air'i kullanıyorum. Kendi çapımda yazılım geliştirme yapıyorum ve şu ana kadar herhangi bir problem yaşamadım. Tavsiye ederim.

    https://www.apple.com/tr/shop/buy-ma...C3%A7ip-256gb#
  • 20-02-2022, 20:09:49
    #14
    merahba

    telegram gruubmuz var swift ile ilgili +200 geçti cuma günleri sektörün öncüleri ile yayın yapıyor katılıyoruz topluluk var swift geliştiriyor ve öğreniyoruz dilerseniz link atarım gelip bilgi eğitim kaynaklardan yararlanabilirsiniz
  • 20-02-2022, 21:56:31
    #15
    Merhaba,

    Aynı amaçla dün MacBook Pro aldım.
    https://www.apple.com/tr/shop/buy-ma...%C3%A7ip-256gb
    16 GB Ram modelini satın aldım.

    Air almanızı tavsiye etmiyorum çünkü air modelinde fan yok ve ağır derleme işlerinde ileriye dönük sorun yaratacağına inanıyorum.
    Fiyat olarak air daha iyi olabilir fakat uzun vadeli olarak pro modeline dönmenizi tavsiye ederim. Şu ana kadar F/P olarak Mac Pro 256 GB SSD 16 GB Ram gayet iyi sonuçlar alıyorum.
    Aynı anda bir çok simulatör ve derleme işleri yapıyorum. Uzun vadede aire göre daha iyi performans alacağımdan eminim.
    Dipnot: 8 gb almanızı tavsiye etmem. Bu kadar para vereceksiniz madem üstüne biraz daha ekleyip daha uzun vadeli kullanmak için bir bilgisayar alın.

    İyi forumlar.
  • 21-02-2022, 00:43:41
    #16
    goldmoneys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Apple ekosistemine kendimi uzun süredir birikimler yaparak dahil ediyorum. Aslında Grafik tasarımcıyım ancak iOS programlama diline sert ve hızlı bir şekilde giriş yapmak istiyorum. Ve kendimi bu alanda geliştirip ilerletmek istiyorum. Swift Programlama için aşağıda bıraktığım MacBook Air benim için uzun süre boyunca yeterli olur mu ? Bu konuda bilgili arkadaşların bilgisine ihtiyacım var ve swift programını öğrenmek için verilecek tavsiyelere açığım

    https://www.apple.com/tr/shop/buy-ma...m1-çip-256gb#
    Kardeşim 15 20 hiç birini alma 8 kya kasa topla hackintosh kur kuramazsan ben sana kurarım yakınımda isen çok fahiş fiyatlar var Apple ürünlerinde. Hem oyunda oynarsın.
  • 21-02-2022, 09:48:15
    #17
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim 15 20 hiç birini alma 8 kya kasa topla hackintosh kur kuramazsan ben sana kurarım yakınımda isen çok fahiş fiyatlar var Apple ürünlerinde. Hem oyunda oynarsın.
    Zaten çok sağlam bi kasam var ortalama piyasa değeri 20 25 arası filan o programı da düşündüm. Ama fiyatlara baktığımda gerçekten değer mi diye düşünüp duruyorum çünkü yurt satış fiyatları ürünlerin 1000 doları geçmiyor bile nerdeyse bizim ülkede aşırı pahalı o yüzden ilk olarak bi android studio ile başlamaya karar verdim orada kendimi geliştirmeye çalışıp bu alanda gerçekten neler yapabilirim bakmak istiyorum.
  • 21-02-2022, 16:48:47
    #18
    goldmoneys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten çok sağlam bi kasam var ortalama piyasa değeri 20 25 arası filan o programı da düşündüm. Ama fiyatlara baktığımda gerçekten değer mi diye düşünüp duruyorum çünkü yurt satış fiyatları ürünlerin 1000 doları geçmiyor bile nerdeyse bizim ülkede aşırı pahalı o yüzden ilk olarak bi android studio ile başlamaya karar verdim orada kendimi geliştirmeye çalışıp bu alanda gerçekten neler yapabilirim bakmak istiyorum.
    Android Studio ile Swift çok farklı diller ve yazım tekniği de çok farklı. Ben kesinlikle tavsiye etmem şu durumda macbook. 2015 Modeli bile ikinci elde 7K oldu içindeki donanım 2K ancak eder. Hackintosh kur geç ben öyle yapıyorum çokda rahat. %80 macbook hissi alırsın zaten kalan %20 retina ekran vs. Ancak donanımlarının tam uyumlu olması lazım hackintosh için.