Şalgam?
34
●2.547
- 14-12-2010, 20:07:49Burak Abidin dayı'dan alak yollayak kardeşimizeAdanaTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2010, 20:10:47Olabilir Abidin dayının şalgamıda çok güzel gerçektenRHSBILISIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2010, 20:05:06http://www.doktorumsalgam.com/index1.html dediğim gibi buradan aldım ben. Kendileri kargoluyorlar.
- 17-12-2010, 22:42:08Ali Göde'nin şalgamı da güzel arkadaşlar...khan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adanus şalgamı iyidir tavsiyem =) zamanım olsa gider alıp yollardım.