Muhasebe programını ne amaçla kullanmak istiyorsunuz ? Önmuhasebe ( fatura kesme, cari takip) için mi ? normal muhasebe için mi kullanacaksın ? ona göre program önerileri yapılabilir.
Ben her iki alan içinde MİKRO yazılımını ben çok beğenirim ve öneririm. Biraz pahallı olabilir ama (=
Muhasebe programı arıyorum.
17
●1.121
- 19-10-2010, 23:13:03Netsis, Eta, Akınsoft, Logo kullandım.

İmalat falan varsa direk netsis. Biraz basit olsun her işimi görüyüm diyorsan Eta. Fatura keserim birde hesap tutarım dersen Akınsoft bile işini görür. Logo ısınamadım gitti.
Ama NETSIS öneririm.

