• 19-10-2010, 21:13:56
    #10
    Muhasebe programını ne amaçla kullanmak istiyorsunuz ? Önmuhasebe ( fatura kesme, cari takip) için mi ? normal muhasebe için mi kullanacaksın ? ona göre program önerileri yapılabilir.

    Ben her iki alan içinde MİKRO yazılımını ben çok beğenirim ve öneririm. Biraz pahallı olabilir ama (=
  • 19-10-2010, 21:15:37
    #11
    Hocam Tek Bilgisayar İçinmi Lazım
    Biz Satıyoruz. Kullanılmadık Var.Çok Güvenilir Şekilde Satabilirim Program Adı = Eta 7
    Bütün Muhasebecilerde Muhakkak olan programdır.Lisansı 2,5 milyar filan
    ama çok ucuza veririm hocam
    isterseniz pm atmanız yeterli
  • 19-10-2010, 21:16:53
    #12
    eta
  • 19-10-2010, 21:24:09
    #13
    Netsis üzerine yazılım tanımam. Bu dünya çapında kanıtlandı.
  • 19-10-2010, 23:13:03
    #14
    Netsis, Eta, Akınsoft, Logo kullandım.

    İmalat falan varsa direk netsis. Biraz basit olsun her işimi görüyüm diyorsan Eta. Fatura keserim birde hesap tutarım dersen Akınsoft bile işini görür. Logo ısınamadım gitti.

    Ama NETSIS öneririm.
  • 19-10-2010, 23:40:46
    #15
    Ayrax kullan herşey var stok,cari,kasa,çek,fatura,irsaliye üstelik bedava
  • 20-10-2010, 00:52:05
    #16
    Bizim buralarda Körfez kullanıyorlar
  • 20-10-2010, 01:00:10
    #17
    http://www.dia.gen.tr/ şiddetle öneririm..
  • 20-10-2010, 01:18:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    luca.com.tr