• 08-10-2010, 02:29:39
    #10
    Elroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen beni yanlış anlamayın.
    -------------------------------------
    350 TL ? gerçekten mi ?
    gerçekten 2 yılda mı geliştirildi bu program ?
    -------------------------------------
    hayırlı satışlar diliyorum.
    hayırlı işler.
    <kd>elroy sende çıkartta beleşe kurtulalım böyle 350 - 550 tl vermekten </kd>
  • 08-10-2010, 02:36:34
    #11
    3-4 yıl önce yanılmıyorsam 6 $ a aldığım bir programa çok benziyor.

    ipnizi ve linklediğiniz siteyi hemen spama sokuyor.Tavsiye etmem.

    Hiç faydasını görmemiştim.Sitenize zarar verici bir işlem..
  • 08-10-2010, 09:14:41
    #12
    Fiyatı yazmamışsınız?
    Edit Linkte varmış.
    Hayırlı satışlar.
  • 08-10-2010, 09:41:07
    #13
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    neden 1 yil? peki bir yıldan sonra ne olur ?

    bu programla link backlink sagladiginiz bir siteniz var mi? gosterebilirmisiniz ?
  • 08-10-2010, 10:25:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bu benim bloglara yorum atan programın aynısı sanırım. temelde biraz farklılık olabilir tabi.
  • 08-10-2010, 19:08:43
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Elroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen beni yanlış anlamayın.
    -------------------------------------
    350 TL ? gerçekten mi ?
    gerçekten 2 yılda mı geliştirildi bu program ?
    -------------------------------------
    hayırlı satışlar diliyorum.
    Evet yanlızca 350 tl ve 2 yıllık çalışmanın ürünüdür!
  • 08-10-2010, 19:10:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    lordof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 yıl önce yanılmıyorsam 6 $ a aldığım bir programa çok benziyor.

    ipnizi ve linklediğiniz siteyi hemen spama sokuyor.Tavsiye etmem.

    Hiç faydasını görmemiştim.Sitenize zarar verici bir işlem..
    e nedemişler kanaatsiz olursan googleda hemen yükseleyim deyip günde 100 lerce backlink alırsan spama düşersin!
  • 08-10-2010, 19:11:13
    #17
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu benim bloglara yorum atan programın aynısı sanırım. temelde biraz farklılık olabilir tabi.
    Qbaclinkv2 sanırım tam adı temelde biraz farklılıklar olabilir seninkindeki gibi
  • 08-10-2010, 19:11:58
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Mesudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi programlama dilinde yazıldı öğrenebilirmiyim.
    Visual Basic 6 İLE HAZIRLANDI!