Ucuz yollu 170 TL'yi geçmeyecek Çin malı Ipad arıyorum.
Elinde olanlar lütfen bana pm atsın.
Çin Malı İpad Aranıyo !
20
●2.038
- 13-09-2010, 22:10:01Bulursun inş.PuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu Güncel. - 13-09-2010, 23:33:42Satılmış olsa bile ürün bilgilerini pmler misiniz lütfen.Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2010, 00:01:47bu ürünün özellikleri nedir arkadaşlar ? neler yapıla bilir Cin malı ile