• 17-08-2010, 17:34:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba Arkadaşlar Nokia e72 satanlar varsa konu altından teklifleri bekliyorum
    Replica olacak
    0 - 2.el(çiziksiz temiz)
    ikiside uyar yeterki telefon aksesuarlarıyla birlikte sorunsuz bir şekilde elime ulaşsın
    wifi vb özellikleri olacak
    temsili resim
  • 17-08-2010, 18:07:41
    #2
    LLL
    Üyeliği durduruldu
    replika black barry satıyor arkadaş vereyim msnini görüş
  • 17-08-2010, 18:10:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    LLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    replika black barry satıyor arkadaş vereyim msnini görüş
    ö.m bekliyorum
  • 17-08-2010, 18:16:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arayış devam etmektedir e72 alma nedenim mesajlaşmak blackberrylerin ekranları hoşuma gitmiyor
  • 17-08-2010, 18:42:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    orjinal var alirim diyorsan konusuruz
  • 17-08-2010, 20:52:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    IrfanAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orjinal var alirim diyorsan konusuruz
    pm attım
  • 17-08-2010, 20:55:25
    #7
    e72 olması şart değil ise x6 var elimde sıfır hat takılmamış. genpa garantili faturasını sizin üzerine keseriz. piyasa fiyatından uyguna verebilirim. istersen.
  • 17-08-2010, 21:07:16
    #8
    ne kadar bu telefonlar?
  • 17-08-2010, 21:09:07
    #9
    burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar bu telefonlar?
    e72 iler 650 - 700 civarlarında...