• 27-07-2010, 21:36:21
    #1
    Merhabalar;birebir iphone4 getirmeyi düşünüyoruz.Parayı önceden verip Ön siparişli olarak isteyen var mı r10.net'in nabzını ölçmek istedim...Fiyat olarak 250 tl düşünüyoruz...
  • 27-07-2010, 21:37:57
    #2
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Fotoğraf koy
  • 27-07-2010, 21:38:44
    #3
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraf koy
    daha elimize geçmedi geçti mi koyacaz çekipte isteyen olur mu diye nabız yoklayalım dedik
  • 27-07-2010, 21:39:35
    #4
    Reveloper
    caps ver ücrette çok az bi oynama daha yapılırsa almayı düşünebilirim
  • 27-07-2010, 21:41:48
    #5
    görüntü birebir aynı olabilirde kullanım olayı nasıl?o önemli....çakmaların hepsi aynı degil sonuçda,çok adileride var çok güzelleride var.
  • 27-07-2010, 21:42:39
    #6
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görüntü birebir aynı olabilirde kullanım olayı nasıl?o önemli....çakmaların hepsi aynı degil sonuçda,çok adileride var çok güzelleride var.
    doğru hocam bende kullanmadım sadece isteyen olur mu diye nabız ölçmek istedim
  • 27-07-2010, 21:44:05
    #7
    bütün özellikler aynı olursa alan olur ama. fazla tutulmaz bence neden derseniz önceden iphone kullanan birisi aldığında o ürünü fazla verim alamaz. ama genede satış olur hayırlı satışlar şimdiden.
  • 27-07-2010, 21:44:26
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birazdaha detaylı bilgi verirmisin aynısı olucak derken çin malı filanmı? nasıl olucak. Tarih ne zaman? ayrıntılı pm atarmısın.
  • 27-07-2010, 21:49:14
    #9
    2 Kelime The China