• 14-01-2010, 03:09:43
    #10

    Tshirt'e bu logonun olması mümkün mü acaba?
  • 15-01-2010, 01:16:59
    #11
    malesef o kadar jan janlı resimleri basmak şuanda mümkün değil
  • 15-01-2010, 04:31:02
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    basılı hali yukardakine benziyorsa almak isterim
  • 16-01-2010, 11:53:39
    #13
    O zaman bir tane basıp onun resmini ekliyim böyllece kafadaki soru işaretlerini gidermiş olurum.
  • 16-01-2010, 11:56:37
    #14
    "siyah üstüne beyaz baskı" demişsiniz. eğer varsa / mümkünse profilime site / mesaj adresini bırakın lütfen.. (inşallah kargo firmaları ile anlaşmanız vardır )
  • 27-06-2010, 20:57:05
    #15
    kurac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "siyah üstüne beyaz baskı" demişsiniz. eğer varsa / mümkünse profilime site / mesaj adresini bırakın lütfen.. (inşallah kargo firmaları ile anlaşmanız vardır )
    Güncel ?
  • 27-06-2010, 22:30:27
    #16
    Supper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bir tane basıp onun resmini ekliyim böyllece kafadaki soru işaretlerini gidermiş olurum.
    Aynen hocam, bekliyoruz
  • 27-06-2010, 22:44:29
    #17
    resim alabilirmiyiz efendim
  • 28-06-2010, 04:39:42
    #18
    hayırlı satıslar