• 30-07-2024, 13:01:23
    #10
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandemi patlamadan önce arkadaşımın iş yeri tanesini sanırım 25 krştan 700 bin ad maske getirmiş çinden. Pandemi patlayınca tanesini sanırım 20 tl gibi bir rakamdan geri satmışlardı. Kara bakar mısınız...

    O kar değil ama hocam düpedüz fırsatçılık
    Onun özelinde demiyorum neler neler gördük şaka gibi zamanlardı.
  • 30-07-2024, 13:20:27
    #11
    darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kar değil ama hocam düpedüz fırsatçılık
    Onun özelinde demiyorum neler neler gördük şaka gibi zamanlardı.
    öyle öyle malesef... fırsatçılık tamamen.
  • 30-07-2024, 13:36:04
    #12
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandemi patlamadan önce arkadaşımın iş yeri tanesini sanırım 25 krştan 700 bin ad maske getirmiş çinden. Pandemi patlayınca tanesini sanırım 20 tl gibi bir rakamdan geri satmışlardı. Kara bakar mısınız...
    Pandemi tekrar çıkacak diyorlar hocam devredelim size maskeleri bakarsınız milyoner olursunuz 😅