Demoo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben mesela babamın evini ipotek gösterdim , tapu ve kimliği yeterli oluyor ilk aşamada.
Kredi onayından sonra noterde imza atıyor ve kredi kullandırım karşılığı daireye ipotek koyuyorlar.