• 22-02-2009, 12:22:47
    #1
    Merhaba;

    Ben eBay üzerinden gitar almak istiyorum.Yabancı gitar kültürünü pek bilmiyorum ama sanırım Türkiye'deki klasik gitar orada akustik gitar olarak geçiyor.50-100 $ arasında bir şey arıyorum.Bir kaç tane buldum.Ama benim bulduklarımın fiyatıyla kargo ücreti aynı fiyatta neredeyse.Halbuki free shipping yazıyor?

    Bir de eğer kargo ücreti o kadar yüksekse bunu kapıda mı ödeyeceğim yoksa ücrete eklenecek mi?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
  • 22-02-2009, 12:27:57
    #2
    Kargo ücretinin pahalı olması çok doğal.Free shipping yazıyor dediğiniz Türkiye için değildir Türkiye için olan kargo ücretine bakmanız gerekiyor.Kargo ücretini kapıda ödeme gibi bir seçeneğiniz yok ödeyeceğiniz ücrete dahil ediliyor.
  • 22-02-2009, 13:09:30
    #3
    Ben de ebay dan bir telefon almak istiyorum daha önceden alışveriş yapan arkadaşlar neler yapmamız gerekiyor aşamalar nelerdir?