• 22-12-2006, 08:34:41
    #19
    SavaGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HolyBoY köyde yaşıyorsun sen normaldi,r bizim markayıda duymamıştın
    dockers in pantolonları mükemmeldir :P
    tommy ler güzelde
    ben kolumdaki saati tavsiye ederim
    diesel
    sen diesel ide duymamışsındır ya
    olm köyde yaşadığımı kim söledi
    şehir şehir gezen biriyim sen köy diyon yuhh diyorum
    sadece docker sı duymamıştım harbiden diyorum olm duymamıştım yalanmı diyim
    ama sizin markayı biliyom özelikle ilgi alanıma giriyor sizin marka
    diesel vs de biliyom öyle sandığın gibi cahil değiliz olm

    konuyu açan arkadaşta daha net resim koyarsa iyi olur
    bide bu yollarda çığırtkanların sattığı dandik mallardan değil dimi
    garantisi yok demişsin bozulursa kötü olur. neyse bi net resimleri koy bakalım.
  • 22-12-2006, 08:50:00
    #20
    Gokchan zenciymiş HolyBoY zabıtalardan kaçıp r10 a gelmiş

    bizim marka nasıl senin ilgi alanına giriyor ki kadınlar içindir bizim marka HolyBoY
  • 22-12-2006, 09:08:23
    #21
    SavaGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gokchan zenciymiş HolyBoY zabıtalardan kaçıp r10 a gelmiş
    bizim marka nasıl senin ilgi alanına giriyor ki kadınlar içindir bizim marka HolyBoY
    işte o yüzden ilgi alanıma giriyor beya
    yani kadınlar ilgi alanımda olduğu için
    bukadar basit bişiyi anlayamıyonya bişi demiyom
    neyse arkadaşın konuyu bölmeyelim olm ayıp oluyor
  • 22-12-2006, 21:14:05
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ilk iki saat kesinlikle replica dediğimiz modellerden.
  • 22-12-2006, 21:16:53
    #24
    Bunu Neye Dayanarak Söylediniz?

    Edit: Replika Dediğiniz Modeller Satıldı
  • 22-12-2006, 21:20:59
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Gokchan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu Neye Dayanarak Söylediniz?
    Edit: Replika Dediğiniz Modeller Satıldı
    piyasada olan replica dockers fiyatlarını, tasarımını, garantisiz satışını ve çoğu alt kalite replicadan anlamamdan dolayı söyledim.
  • 22-12-2006, 21:30:16
    #26
    Ben Replika Olmadığını Söyledim.İnanıp İnanmamak Size Kalmış Bir Durumdur

    Zaten 2 Tane Satıldı Şu Anda 55 YTL'lik Olan Kaldı Sadece
  • 22-12-2006, 21:48:57
    #27
    Dockers çok ii markadir..