SD-Ram Alınacak. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
SD-Ram Alınacak.
11
●
934
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
SD-Ram Alınacak.
1
2
03-06-2008, 14:11:28
#10
SoLeNZa.NeT
Üyeliği durduruldu
1 tane 128 + 2 tane 64 işini görürse gönderim
03-06-2008, 14:25:51
#11
esen1957
elimde
256 mb 133 mhz = 25 $
ve
256 mb 100 mhz = 30 $
sıfır kullanılmamış mevcut.
03-06-2008, 14:52:57
#12
vbb
ÜRÜNLERİMİZ 0, FATURALI ve 2 YIL GARANTİLİDİR.
256 MB - 133
512 MB - 133
Özel mesaj ile ulaşarak detayları öğrenebilirsiniz.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler