sonradan eklesen bir işe yaramaz mı? inanamıyorum bir webmaster forumunda böyle şeyler okumak gerçekten çok ürpertici.
<kd>
Sata ile Ide ayırdımını yapamayanlar bile var (: " Webmaster " olan.. Hani tamam herkes bilmek zorunda değil ama yine de ne bileyim bi' " Webmaster " platformuna takılıp en azından 1 blogspot sahibi olmuş , günün asgari 5 6 saatini makine başında geçiren arkadaşların da bunları bilmemesi gerçekten üzücü..
</kd>