• 15-05-2008, 18:57:34
    #10
    Üyeliği durduruldu
    MKURT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka gibisin gerçekten, sana ne yazmalı hiç bilmiyorum :]
    ben bulamadım şahsen
  • 15-05-2008, 19:14:51
    #11
    GuRCeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonradan eklesen bir işe yaramaz mı? inanamıyorum bir webmaster forumunda böyle şeyler okumak gerçekten çok ürpertici.
    <kd>
    Sata ile Ide ayırdımını yapamayanlar bile var (: " Webmaster " olan.. Hani tamam herkes bilmek zorunda değil ama yine de ne bileyim bi' " Webmaster " platformuna takılıp en azından 1 blogspot sahibi olmuş , günün asgari 5 6 saatini makine başında geçiren arkadaşların da bunları bilmemesi gerçekten üzücü..
    </kd>