• 08-05-2008, 03:22:35
    #19
    imei 'den dolayı kapatılırsa telefon napacaz ? + tv 'de türk kanallar izleniyor di mi saçma bi soru sormuş olabilirim ama orda özelliklerde ücretsiz 30 kanal ifadesi kafamı karıştırdı.
  • 08-05-2008, 10:47:25
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel tel bende var ama bunun üstünü alacagım oda daha süper...
  • 08-05-2008, 11:44:31
    #21
    Üyeliği durduruldu
    fatalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imei 'den dolayı kapatılırsa telefon napacaz ? + tv 'de türk kanallar izleniyor di mi saçma bi soru sormuş olabilirim ama orda özelliklerde ücretsiz 30 kanal ifadesi kafamı karıştırdı.
    Telefon kayıtlı kapanma gibi bir durumu olmaz, evet türk kanalları ücretsiz izleyebiliyorsunuz, zaten telefonda sim kart takılı değilken bile telefonu açıp televizyon izleyebiliyorsunuz. Bir çok ülkeninde televizyon kanallarına bakabiliyorsunuz.


    @The_RoTinG aynen tel bende memnunum güzel bir telefon
  • 08-05-2008, 11:49:39
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Çin Malımı
  • 08-05-2008, 11:51:46
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Evet dostum, çin malıdır ve garantisi yoktur.
  • 10-05-2008, 13:15:18
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Satış günceldir arkadaşlar.
  • 10-05-2008, 19:55:22
    #25
    Güzel ürün
  • 10-05-2008, 20:22:47
    #26
    aynı ürünü kutusunda 150 ytlye sağlayabilirim
  • 11-05-2008, 09:32:45
    #27
    Üyeliği durduruldu
    tolgakizilates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı ürünü kutusunda 150 ytlye sağlayabilirim
    Benim mesajıma karşı değilde yeni konu açarak bunu duyurman daha etik olur.