N99 Satilik
29
●2.904
- 06-05-2008, 21:46:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İlk gelenlerde Vodafone çalışmıyordu,sanırım kırıyorlar.antiTRust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2008, 21:51:05ben aldım bi mesaj geldi klonlu imei diye, ama satıcı sağolsun değişirtirdik imeiyi.
seside çok güzel. dokunmatik olduğundan PDA gibi görünüyor, yedek batarya hediye edliyor.tv si için bile bu para eder;
fakat *0# dizlimi sağa dayalıdır, kaçak olduğu için sorun olabilir.,
hayırlı satışlar. - 06-05-2008, 21:54:41bu anycool antep çakımı fakat n99i de interneti de gprsi'ide e-postayı da denemedim fakat telefonda bu özellikleride göremedim.kullanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2008, 00:31:26Aslında güzel telefon özellikleride fena değil kamerası haricinde profosyonel bir kamerası olmaması demek telefonun kötü anlamına geldiği demek anlamına gelmez telefonumu yeni almasaydın aslında düşünürdüm. Belkide yiğenime alırım irtibata gecelim dostum. Fiyat uygun gibi geldi ...
..