• 10-03-2008, 19:45:48
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Detaylı bilgiyi P.M. olarak alabilir miyim?
  • 10-03-2008, 20:08:11
    #20
    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı bilgiyi P.M. olarak alabilir miyim?
    Gerekli bilgiler özel mesaj ile yollanmıştır.
  • 10-03-2008, 23:21:12
    #21
    daha önce alışverişim olmuştur güvenilir biri... Ayrıca domaini satma o fiyata yazık olur
  • 10-03-2008, 23:27:44
    #22
    Bende farkındayım çok ucuz verdiğimin aslında.
    Bu paket için benim maliyetim:
    6 alan adı: 60 YTL
    AWBS Lisansım: 200 YTL
    AWBS TASARIM - Tema: 500 YTL
    Noter onayı: 190 YTL
    Toplam Maliyetim: 950 YTL


    İstediğim fiyat: 450 YTL

    Üstelikte hiçbiri birgün bile kullanılmadı...

    Ama satacağım ya...

    Boşuna elimde tutmamın anlamı yok.

    Şuanda istediğim fiyat sadece alan adları için bile az aslında...
  • 11-03-2008, 10:38:41
    #23
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten iyiymiş domain bilgilerini pm olarak alabilirmiyim?

    iyi bi yatırımla iyi noktalara gelir
  • 12-03-2008, 15:01:51
    #24
    Konu günceldir.

    Merak ettiklerinizi özel mesaj ile sorabilirsiniz.
  • 14-03-2008, 20:40:14
    #25
    konuda varken WHMCS güzel ama hala r10 destek bölümünde yeri yok.
  • 20-03-2008, 05:39:07
    #26
    AWBS sık kullanılan bir sistem olduğu için haliyle teknik destek ve aşinalık sorunu da yok.
    Yeterince içli dışlı olduğumuz bir sistem ve hakkını veriyor diye düşünüyorum ben.

    Merak ettiklerinizi özel mesaj ile sorabilirsiniz.
  • 20-03-2008, 07:05:49
    #27
    p.m alabilirmiyim.