• 05-03-2008, 14:47:07
    #10
    Özel bilgileri yolladım. İlgilenen arkadaşların mesajlarını bekliyorum.
  • 05-03-2008, 17:08:14
    #11
    Arkadaşlar başka bir forumdan bir arkadaş ile anlaşır gibi olduk ama sonradan peşin ödeme yapamayacağı için satış iptal edildi.

    Konu günceldir.
    Pazarlık kabul edilmemektedir ve ödeme peşin olarak istenmektedir.
  • 07-03-2008, 12:45:22
    #12
    Konu günceldir.
  • 09-03-2008, 20:18:21
    #13
    ben almasına almak isterimde!

    domainler işime yaramaz! tasarımıda görmediğim için birşey diyemem!

    ama normal AWBS lisans sanırım 170 YTL falan idi!
  • 10-03-2008, 00:45:53
    #14
    xfcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben almasına almak isterimde!
    domainler işime yaramaz! tasarımıda görmediğim için birşey diyemem!
    ama normal AWBS lisans sanırım 170 YTL falan idi!
    Ayrı ayrıda satarım sorun olmaz.
    AWBS Lİsansını zaten sen söylemişsin.
    6 Domaini 150 milyona veriyorum.
    Tasarımıda görmende bir sakınca zaten yok... istersen gösteririm.
    Tasarımıda tek başına 300 Milyona satıyorum.
  • 10-03-2008, 01:18:20
    #15
    Üyeliği durduruldu
    info@ofistech.net eklersen tasarımına bakmak isterim
  • 10-03-2008, 16:51:30
    #16
    @GuLanHost ekledim.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Konu günceldir.
  • 10-03-2008, 17:04:40
    #17
    Pm Alabilirmiyim Tasarım Ve Domainler İçin
  • 10-03-2008, 17:10:02
    #18
    @CoNaNx gerekli bilgiler yollanmıştır.
    İyi çalışmalar.

    Konu günceldir.