Alış: Kore Malı S3 mini
17
●616
- 13-10-2014, 17:26:20evet memnunuz. zaten r10da onlarca kişi alışveriş yaptı crazydenelzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2014, 17:31:45Akafo hocam ben ilk defa yapicam cok sagolun

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:31:45 -->-> Daha önceki mesaj 17:27:10 --
Hocam ne kadara birakacaksiniz her hangi sikintisi var mitashift00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-10-2014, 20:04:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İş nedeniyle Kore'ye arada seyahat ediyorum. Gittiğimde, fiyatları da inceleme fırsatım oluyor. Belirttiğiniz telefonlar Samsung ile alakası olmayan yerlerin ürettiği ürünler.elzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2014, 21:06:56özelden fiyatı atabilir misinizkaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
