• 04-09-2014, 20:08:47
    #1
    Yeni eve çıkacağımız için arkadaşlarla beraber televizyon alacağız fakat hem öğrenci işi olsun hem iş görsün istiyorum. Gittigidiyor'da bulunan bi kaç televizyon gördüm fakat kullanan var mıdır? Yorumlarınız nasıl olur merak ediyorum.

    http://urun.gittigidiyor.com/ses-gor...d-tv-126382193
    http://urun.gittigidiyor.com/ses-gor...d-tv-126810080
    http://urun.gittigidiyor.com/ses-gor...d-tv-126001170
    http://urun.gittigidiyor.com/ses-gor...-led-126382157
  • 04-09-2014, 20:31:51
    #2
    sunny axen komşuda var bizim hocam gayet iyi alınır

    uydu alıcılı modeli geçenlerde 100tl hediye çeki veriyordu hepsiburada da ama şimdi kalkmış;

    http://www.hepsiburada.com/liste/sun...egoryId=163192
  • 04-09-2014, 20:34:11
    #3
    Hocam attığım linklerde olanı diyorsunuz değil mi? Bir de gittigidiyor'dan almanın bi dezavantajı olabilir mi?
  • 04-09-2014, 20:39:04
    #4
    hepsiburadadan alırsan bi sorun olduğunda sıkıntısız iade değişim yapabilirsin gg'de şahıstan alacağın için iade değişim zor olur
  • 05-09-2014, 01:51:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam merhaba bütçeniz ne kadar bilmiyorum ama aşağı yukarı vermiş olduğunuz linklerden tahmin edebiliyorum ama eğer biraz çıtayı yükseltebilirseniz LG almanızı tavsiye ederim.
  • 05-09-2014, 02:48:05
    #6
    aldımı hepsiburadan al.


    gitti gidiyordan filan alma


    üstteki hepsiburada arkadaşın verdigi link güzel bende almayı düsündüm
  • 05-09-2014, 06:10:20
    #7
    Bütçenize uyarsa Samsung F8000 serisini tavsiye ederim, kullanıyorum baya memnunum .
  • 05-09-2014, 11:46:41
    #8
    Schatz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçenize uyarsa Samsung F8000 serisini tavsiye ederim, kullanıyorum baya memnunum .
    Hocam iyi güzelde arkadaş öğrenci işi ve uygun fiyatlı olsun demiş. Siz F8000' demişsiniz Tam zıt orantı olmuş.
  • 05-09-2014, 15:56:22
    #9
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iyi güzelde arkadaş öğrenci işi ve uygun fiyatlı olsun demiş. Siz F8000' demişsiniz Tam zıt orantı olmuş.
    Öğrenci kaliteli ürün alamaz diye bir kaide yok
    Bende öğrenciyim