• 28-05-2014, 22:48:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Edit...
  • 28-05-2014, 23:18:02
    #2
    Plakalar güzel ama fiyat yüksek.
  • 28-05-2014, 23:26:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aynen mühür vuruluyor diye ise çok fazla bu fiyat.
  • 30-05-2014, 00:06:13
    #4
    fiyatı yüksek değil kardeşim. bu hizmeti her yer veremez.
  • 30-05-2014, 01:56:12
    #5
    cemiyet plakasına benzemiyor, T.C hologramı vs. yok. Cemiyet plakası değil ise, yasal değil bilginize. Tek Mühür dendiği gibi artık yeterli, 2. mühür aranmıyor.
  • 30-05-2014, 23:09:43
    #6
    Hocam bence gözlük alın siz Hologram mevcut gizlisi var normali var. çerçevesi beyaz var siyah var. bu sadece bir örnek.
  • 31-05-2014, 11:27:31
    #7
    motosiklet için alttaki bi plakanın ücreti ne olur.
    (not 1 adet plaka fiyatı)

  • 31-05-2014, 16:17:27
    #8
    Kolay gelsin işlemin yasal tarafı nasıl gerçekleştiriliyor. Bilgi verebilir misiniz düşünüyorum yaptırmayı
  • 31-05-2014, 17:21:55
    #9
    msjım bulunsun, ilerde bende düşünüyorum