• 26-05-2014, 18:35:17
    #10
    Türkcell 0532 li numaraları burda satıyolar burdan hat alınırmı bu konuda tecrübeli arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim? http://www.gittigidiyor.com/arama/?k...+%F6zel+numara
  • 26-05-2014, 18:38:49
    #11
    istanbulluwm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkcell 0532 li numaraları burda satıyolar burdan hat alınırmı bu konuda tecrübeli arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim? http://www.gittigidiyor.com/arama/?k...+%F6zel+numara
    Neden alınmasın ki?
  • 26-05-2014, 18:45:39
    #12
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden alınmasın ki?
    Hat alınırken tc kimlik nosu gibi bilgiler gerekiyor burdan alındığında hat üzerine işlemler nasıl olcak o konuda bilgim yok gg den bir satıcıya yazdım 4 gün oldu dönüş yapmadı burdan hat alınca başımız ağrırmı? Bu piyasayı bilmediğim için fiyatlar nasıl gg de?
  • 26-05-2014, 18:58:10
    #13
    istanbulluwm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hat alınırken tc kimlik nosu gibi bilgiler gerekiyor burdan alındığında hat üzerine işlemler nasıl olcak o konuda bilgim yok gg den bir satıcıya yazdım 4 gün oldu dönüş yapmadı burdan hat alınca başımız ağrırmı? Bu piyasayı bilmediğim için fiyatlar nasıl gg de?
    zarf açılmamış şekilde yollarlar. bir bayiden hattınızı açtırırsınız.
  • 26-05-2014, 19:48:50
    #14
    istanbulluwm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hat alınırken tc kimlik nosu gibi bilgiler gerekiyor burdan alındığında hat üzerine işlemler nasıl olcak o konuda bilgim yok gg den bir satıcıya yazdım 4 gün oldu dönüş yapmadı burdan hat alınca başımız ağrırmı? Bu piyasayı bilmediğim için fiyatlar nasıl gg de?
    iki şekilde oluyor. zarfı açılmamış olarak yollarlar siz istediğiniz bir tim de açtırabilirsiniz. yada satıcı sizin kimlik bilgilerinizi kimlik fotokopinizi mail ile alıp hattı sizin adınıza açar. imzayı filan kendileri ayarlıyor sanırım. iki türlü de bu işi yapan kişilerden dolayı sıkıntı çıkmaz yeterki profili sağlam olsun. ben iki kez alışveriş yaptım sorun çıkmadı.
    fiyatlara gelince sahibinden üzerinde de satış var ama orada profil konusu biraz sıkıntılı ve fiyatlar uçuk o yüzden gg daha güvenli ve ucuz.
  • 26-05-2014, 21:22:20
    #15
    Selamlar aldiginiz.numarayi actirmadan sordurunuz iletisim danismani olarak yardimci olabilirim saygilar

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 26-05-2014, 21:41:21
    #16
    edit