• 10-05-2014, 09:57:40
    #10
    bu sisteme kayıt olamk ücretsiz mi hiç bir ücret ödemeyecez mi bu konuda detay alabilirmiyim
  • 10-05-2014, 10:06:12
    #11
    sifteri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sisteme kayıt olamk ücretsiz mi hiç bir ücret ödemeyecez mi bu konuda detay alabilirmiyim
    Pm gönderildi.
  • 10-05-2014, 10:13:33
    #12
    Bende üyelik için ref alabilirmiyim.
  • 10-05-2014, 10:16:09
    #13
    İsim, soyisim, tc ve email adresini gönderebilirsen kayıt linkini gönderebilirim.


    Not: Diğer arkadaşların kayıt linkleri gönderildi.
  • 10-05-2014, 10:23:31
    #14
    Gönderdim.
  • 10-05-2014, 10:25:44
    #15
    maxzaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderdim.
    Hayırlı olsun.
  • 12-05-2014, 00:39:47
    #16
    İsteyen olursa bana da e posta atabilir.

    Dilerseniz sizi ekleyebilirim bunun için bana;

    İsim, Soyisim, TC no, E-posta yeterlidir.

    19 alt mağazam var. Her türlü bilgi ve destek konusunda yardıma hazırım.
  • 12-05-2014, 03:55:01
    #17
    bu sisteme giriş paralı mı oluyor arkadaşlar yoksa para almadan siteyi teslim edip yapılan satışlardan komisyon alarak mı çalışıyorlar ?

    satış yapamayan siteler için ayrı yaptırımları var mı ?

    cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
  • 12-05-2014, 12:47:34
    #18
    reloaded adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sisteme giriş paralı mı oluyor arkadaşlar yoksa para almadan siteyi teslim edip yapılan satışlardan komisyon alarak mı çalışıyorlar ?

    satış yapamayan siteler için ayrı yaptırımları var mı ?

    cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
    Sisteme giriş paralı.
    yıllık 500 puanlık satış yapamadığınız zaman üyelik ücretini ödemek zorunda kalıyorsunuz her sene.