• 29-11-2013, 22:29:31
    #19
    pm ler cevaplandı yardım edilmek üzere not edildi. satış güncel.
  • 30-11-2013, 11:16:42
    #20
    satış günceldir.
  • 01-12-2013, 12:36:56
    #21
    saat çok kaliteli gözüküyor alan arkadaşa hayırlı olsun.
  • 01-12-2013, 17:02:05
    #22
    teşekkürler. bakalım kime kısmet olacak
  • 01-12-2013, 19:03:37
    #23
    Jeito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tam söz vermesem alacağıma dair, sizle iletişime geçsek elime para geçerse güzel bir saat almayı düşünüyorum. Ama elimde sadece resmi var. Nedir ne kadardır hiç bilmiyorum. Normalde saat takmam ama bu saat aklımı aldı Maksat para r10 ailemize gitsin
    Saatın adı Tudor black shield rolexin küçük şirketimi neydi yada eski çalışanının

    Benim saatler şunlar
    Jeito; adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jeito; adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jeito; adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jeito; adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde şunu almayı planlıyorum


    http://www.youtube.com/watch?v=uG2LqIqR64M
  • 02-12-2013, 11:18:15
    #24
    Bu ilan için satış aktiftir.
  • 02-12-2013, 19:13:13
    #25
    Hayırlı Satışlar..
  • 02-12-2013, 22:14:36
    #26
    teşekkürler hocam
  • 02-12-2013, 22:59:30
    #27
    Gagarin'den karizmatik olamaz Eğer yurtdışında özellikle Hong Kong'da vs. tanıdığı olan aşağıdaki saatin çakmasını arattırsın. Bendede EF-550D var. EF Serisi oldukça iyidir, hayırlı satışlar kardeşim

    http://www.youtube.com/watch?v=pkCia6i8rzE