• 10-12-2012, 16:47:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    selamun aleyküm

    hayırlı akşamlar arkadaşlar.

    2 Telefon arasında kaldım. Sizce hangisini tercih etmeliyim ?

    xPeria u & xPeria Ray.

    Whatsapp, Viber, Kamera, internet için hangisi idealdir?

    Beni aydınlatırsanız çok sevinirim.

    Allah razı olsun, Selametle
  • 13-12-2012, 16:33:18
    #2
    xperia u daha avantajlı xpera ray sony ericsson xperia u sadece sony dir aralarındaki fark xperia ray a güncelleme yok ama xperia u için üst versiyon güncellemesi var arkadaşım
  • 13-12-2012, 17:35:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    evet hocam xperia u daha iii
  • 13-12-2012, 20:34:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Rizeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam xperia u daha iii
    peki sola mı u mu ?
  • 14-12-2012, 08:31:17
    #5
    xperia sola arkadaşım çünkü xperia u nun hafızası yükseltilemiyor dahili hafızası 8 gb ama xperia u da ön kamerada var 3g görüşme için sola da yok ama benim için ön kamera çokta önemli değil o yüzden seçimim soladan yanı olur çünkü artırılabilir hafıza kameradan daha önemli kaç kişi şimdiye kadar 3g görüşme yapmıştır hevesle bir iki kere yaptıysa ne ala sonra yapan pek olmaz ama hafıza önemli çünkü çok kaliteli oyunlar var hd olarak bunlardan birkaçını yüklesen hafızan dolacaktır birazda video resim çektin mi bide telefona şarkı yükledin mi bakmışsın ekstra hafızaya ihtiyacın olmuş yükseltemezsen bu sefer elindeki videolardan şarkılardan yada oyunlardan fedakarlık etmen gerekecek
  • 14-12-2012, 08:52:54
    #6
    WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki sola mı u mu ?
    sol eline u 'yu sağ eline sola'yı al kararı kendin verirsin zaten tavsiyemde soladan yanadır 3-4 aydır kullanıyorum .
  • 14-12-2012, 09:55:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    peki Xperia GO nasıldır ?