xperia sola arkadaşım çünkü xperia u nun hafızası yükseltilemiyor dahili hafızası 8 gb ama xperia u da ön kamerada var 3g görüşme için sola da yok ama benim için ön kamera çokta önemli değil o yüzden seçimim soladan yanı olur çünkü artırılabilir hafıza kameradan daha önemli kaç kişi şimdiye kadar 3g görüşme yapmıştır hevesle bir iki kere yaptıysa ne ala sonra yapan pek olmaz ama hafıza önemli çünkü çok kaliteli oyunlar var hd olarak bunlardan birkaçını yüklesen hafızan dolacaktır birazda video resim çektin mi bide telefona şarkı yükledin mi bakmışsın ekstra hafızaya ihtiyacın olmuş yükseltemezsen bu sefer elindeki videolardan şarkılardan yada oyunlardan fedakarlık etmen gerekecek