• 03-11-2012, 21:16:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Tecrübeniz varmı arkadaşlar yani. Birde Telefonlarda Türkçe dil desteği yok sanırsam. Rom Atılırsa Dil desteği olurmu ?
  • 03-11-2012, 21:37:35
    #11
    Ben Android-salede gooapple v5 3g aldim guvenilir bir site tavsiye ederim ama kargonun gelmesi 20 25 gunu bulabiliyor
  • 03-11-2012, 22:26:20
    #12
    FarukOKYAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Android-salede gooapple v5 3g aldim guvenilir bir site tavsiye ederim ama kargonun gelmesi 20 25 gunu bulabiliyor
    Telefon ve kargo ücreti ne kadara mal oldu ayrı ayrı yazar mısınız?
  • 03-11-2012, 22:40:36
    #13
    FarukOKYAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Android-salede gooapple v5 3g aldim guvenilir bir site tavsiye ederim ama kargonun gelmesi 20 25 gunu bulabiliyor
    Gümrükten nasıl geçiyor hocam?
  • 04-11-2012, 01:58:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sahibinden sitesnde htc one x var vietnam malı ve 475 lira istyorlar 2 yıl garanti. onu alıcam
  • 04-11-2012, 05:56:29
    #15
    Arkadaşlar benim de tereddütlerüm vardı gümrüğe takılıp takılmama konusunda. Firmaya mail attım, Türkiye'de olduğumu belirttim. Telefonu hediye kutusuna koyduklarını, gönderici adında firma değil şahıs ismi yazdıklarını, fatura tutarını 30 dolar olarak gösterdiklerini ve telefonun arka logosunu koruyucu bant ile kapatarak ürünü MP4 player olarak gösterip sorunsuzca gönderdiklerini söylediler. Yine de takıldığı taktirde ne olacağını sordum, takılmaz ancak takılırsada paypal üzerinden geri ödeme talebinde bulunursanız paranızı geri veririz dediler. Sıkıntı olacağını sanmıyorum.
  • 04-11-2012, 11:41:04
    #16
    gümrükde %80 90 sorun olmuyor. ama sorun olmayacak die bir garanti yok. 4 5 alışverişim oldu. ama son ürün siparişimde sorun oldu ama. istedigim ürün yerine başka bir ürün yolladı. geri ürünü yolladım ama hala benim ürünüm ulaşmadıgı için bana ürün yollayamadılar. ilk sipariş verili 45 gün oldu. 15 gün ürün stokta yoktu onu bekledim . 6 günde sonra ürün elimde oldu. ürün degişik olunca 15 gündürde ürünün satıcıya ulaşması için bekliyorum. elimde ürün yok ama parasını ödeyeli 1 ay oldu (
  • 04-11-2012, 12:57:45
    #17
    Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon ve kargo ücreti ne kadara mal oldu ayrı ayrı yazar mısınız?
    Kargo Ucreti Yok Sadece Takip Numarasi icin 4$ filan veriyorusun o kadar bana cihaz yaklaşik 400tl ye mal oldu

    kargo uzerinde gift yaziyorlar ve urun uzerine telefon koruma kabi yaziyordu 20$ degerinde o yuzden gumrukten kolay geciyor sıkıntı yasanmıyor
  • 04-11-2012, 13:51:41
    #18
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    Serkan27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecrübeniz varmı arkadaşlar yani. Birde Telefonlarda Türkçe dil desteği yok sanırsam. Rom Atılırsa Dil desteği olurmu ?
    Androidlerde %90 zaten kendiliğinden Türkçe dil desteği olur.

    Zaten her ürünün bilgilendirme bölümünde

    Language: English, French, Deutsch, Spanish, Portuguese, Russian, Arabic, Indonesian, Italy, Malay, Turkish, Vietnamese, Thai, Chinese.

    yazıyor.