• 02-01-2010, 02:28:34
    #19
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <Konu dışı>95 limisin?</konu dışı>
    GiX_d3viL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 yaşında o arkadaş
    Allah gösterirse yakında 15 oluyorum
  • 02-01-2010, 02:54:46
    #20
    Üyeliği durduruldu
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otomotiv, yemek, sağlık bu üçünü iyi kazandırıyor, en düşük tık ücreti 0,40 larda

    Katiliyorum sana, bende de var sagik sitesi tek tika 1$ verdigini bile gordum.
  • 02-01-2010, 02:55:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bugünkü kazanç bu ;



    Ayrıca ciceksepeti ve sondestan reklamları nasıl ? İyi veriyormu , yoksa hemen engelliyim mi?
  • 03-01-2010, 01:32:29
    #22
    uçmussun kardeş xD
  • 03-01-2010, 14:41:40
    #23
    Üyeliği durduruldu
    az bi oran şahsen 0,20 alıyorum bn
  • 03-01-2010, 15:07:23
    #24
    ya arkadaşlar lütfen bu tip konuyu açıpta vaktinizi boşa harcamayın. ne zamanki her gün böyle verir o zaman açın.hem vaktinize yazık. hemde bu kimsenin işine yarayacak bir şey değil. acemi bi adwordscü yada adsensenin politikasından olan bi şey olabilir. devamlı olacak bir şey değil.
  • 19-01-2010, 14:19:51
    #25
    Üyeliği durduruldu


    türkçe içerik ile dün aldım... tek tıka
  • 19-01-2010, 14:23:32
    #26
    Akif bak 15 yaşına girdin açma artık böyle konular üzme bizi.
  • 19-01-2010, 14:23:58
    #27
    benim son bir haftadır böyle bir artış var sebebini anlayamadım ama umarım hep böyle devam eder.