ya arkadaşlar lütfen bu tip konuyu açıpta vaktinizi boşa harcamayın. ne zamanki her gün böyle verir o zaman açın.hem vaktinize yazık. hemde bu kimsenin işine yarayacak bir şey değil. acemi bi adwordscü yada adsensenin politikasından olan bi şey olabilir. devamlı olacak bir şey değil.