• 24-12-2009, 15:56:38
    #10
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boşverin kendimizi kandıralım
    <Konu dışı>95 limisin?</konu dışı>
  • 27-12-2009, 11:31:36
    #11
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <Konu dışı>95 limisin?</konu dışı>

    14 yaşında o arkadaş
  • 27-12-2009, 11:43:47
    #12
    benim 45 cent aldığım zamanlar oluyor1 tıka , 2-3 günde bir hemde.içerik kaliteli olsun kazanırsınız
  • 27-12-2009, 11:59:54
    #13
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    herzaman böyle beyler adsense biraz komik gelsede.Aldığım oranlar hep bu yönde.sizin içeriğiniz kaliteli olursa,özgün olursa hep böyle devam eder alacağınız oranlar
  • 27-12-2009, 12:16:18
    #14
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • 27-12-2009, 12:39:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    yemek tarifleri sitem var, 0.09, 0.05 verince bayram ediyordum
    şimdi artık 3 gündür hep 0.01 veriyor, ansense artık iyice cimrileşti!
  • 27-12-2009, 12:57:55
    #16
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    fruit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemek tarifleri sitem var, 0.09, 0.05 verince bayram ediyordum
    şimdi artık 3 gündür hep 0.01 veriyor, ansense artık iyice cimrileşti!

    Adsense cimrilesmedi, reklam veren cimrilesti =)

    bende tik basinda 0.8$ aliyorum ama o da haftada en fazla 5 tiklama olur
  • 27-12-2009, 13:20:22
    #17
    Dün bir tıka 0,24 verirken bugünkü bir tıka az önce baktım 0,01 vermiş cimri adsense seni
  • 27-12-2009, 14:19:08
    #18
    otomotiv, yemek, sağlık bu üçünü iyi kazandırıyor, en düşük tık ücreti 0,40 larda