7 tık 4,90 varmı otesi :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
7 tık 4,90 varmı otesi :D
23
●
1.933
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense ve Ben
7 tık 4,90 varmı otesi :D
1
2
3
04-08-2009, 01:34:07
#1
tegv
Sayfa gösterimi : 35
tıklma : 7
Sayfa to : **,**%
ebgbm : ***,** $
Kazanç : 4,90 $
nasıl sizce her gecen gün yükseliyor bu daha once 7 tık 3,40 alıyordum ve devam 7 tık 4,90 verdı
aman nazarlara gelmesın
04-08-2009, 01:36:38
#2
Cod
Hayrını gör
04-08-2009, 01:37:07
#3
Mr.Function
site içeriği nedir?
04-08-2009, 01:39:15
#4
Ferraconn
35 görüntülenmeye 7 tık alman hesabını bayağı bir riske sokuyor.
04-08-2009, 01:41:52
#5
Dualwarior
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
1000 gösterim 0 tık 0$ bugün
1000 gösterim 5 tık 0.53 $ dün.
çok ilginç
04-08-2009, 01:45:25
#6
ruvec
@tegv sitenin içeri nedir öğrenebilir miyim? birde site türkçe mi?
04-08-2009, 01:46:41
#7
tegv
O_o adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
site içeriği nedir?
içerik ing ...
Cod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayrını gör
Teşekkürler KArdeş ...
Ferraconn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
35 görüntülenmeye 7 tık alman hesabını bayağı bir riske sokuyor.
olabilir ama sorun olmuyor uzun süredir gün geçtikçe dahada artıyor sanırım domaini hedefliyorlar ...
04-08-2009, 01:47:04
#8
icemansahin
off bee banka kurarsın böyle giderse
04-08-2009, 01:50:09
#9
fatihbaz
güzelmiş valla.benim bugün ki ;
gösterim : 2303
tık : 45
kazanç : 1.54 $
bi süre önce hemen hemen 1 tık a karşılık alıyordum bu parayı.ooof of nerde o eski tıklar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler