Arkadaşlar merhaba,
yarına vergi dairesindeyim, konuyu merak edenler için web siteler için vergi istisnayı almayı deneyeceğim. Tabi beni aramalarının nedeni admob istisna kazançların yillik gelir vergisinin cıkmasıymıs. Admob ve google play console üzeri gelen kazançlardır.
- pazartesi kapali oldugu icin sali gunu konuyu guncelleri.m Konunun detayi surada bulunuyor ilk yaniti acarak https://www.r10.net/1086591513-post14.html kontrol edebilirsiniz. Sosyal içerik üreticliği* kapsamına dahil ise, tekrardan dilekçe vermeye gerek kalmayacak
Yarın vergi dairesindeyim
19
●2.140
- 31-12-2023, 23:44:24geçen cuma aramışlardı, yinede gidip bakacağım. Arıyoruz dönüş yoknekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2024, 00:29:4920/b istisnaya dahil evetOwlKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse sali gunu umarım yuksek meblağ cikartmazlar ...