• 31-12-2023, 23:41:53
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    yarına vergi dairesindeyim, konuyu merak edenler için web siteler için vergi istisnayı almayı deneyeceğim. Tabi beni aramalarının nedeni admob istisna kazançların yillik gelir vergisinin cıkmasıymıs. Admob ve google play console üzeri gelen kazançlardır.
    - pazartesi kapali oldugu icin sali gunu konuyu guncelleri.m Konunun detayi surada bulunuyor ilk yaniti acarak https://www.r10.net/1086591513-post14.html kontrol edebilirsiniz. Sosyal içerik üreticliği* kapsamına dahil ise, tekrardan dilekçe vermeye gerek kalmayacak
  • 31-12-2023, 23:42:23
    #2
    Yarın vergi dairesi kapalı değil mi?
  • 31-12-2023, 23:44:24
    #3
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın vergi dairesi kapalı değil mi?
    geçen cuma aramışlardı, yinede gidip bakacağım. Arıyoruz dönüş yok
  • 31-12-2023, 23:45:22
    #4
    Yarın resmi kurumlara tatil diye biliyorum gitmeden net bir öğrenin uzaktaysa eğer yakındaysa direkt deneyin tabi şansınızı.
  • 31-12-2023, 23:46:29
    #5
    Boşa gitmeyin hocam 1 ocak resmi tatil.
    • gusion
    • Granny
    Granny ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 31-12-2023, 23:46:57
    #6
    Yarın resmi tatil
  • 31-12-2023, 23:51:02
    #7
    Tam yoğun olacak vakitte tatil mi olur neyse sali gunu umarım yuksek meblağ cikartmazlar ...
  • 31-12-2023, 23:59:16
    #8
    Ertaş adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,
    yarına vergi dairesindeyim, konuyu merak edenler için web siteler için vergi istisnayı almayı deneyeceğim. Tabi beni aramalarının nedeni admob istisna kazançların yillik gelir vergisinin cıkmasıymıs. Admob ve google play console üzeri gelen kazançlardır.
    admob istisna mı oluyo?
  • 01-01-2024, 00:29:49
    #9
    OwlKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admob istisna mı oluyo?
    20/b istisnaya dahil evet