• 28-08-2012, 16:28:31
    Allah'a şükür borç harç da yok şimdi nasıl yiyecez yaw bu parayı :S
  • 28-08-2012, 20:11:15
    Çok şükür ödememizi aldık allah herkese güle güle harcamayı nasip etsin
  • 28-08-2012, 21:48:35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    para yatmış . harcımın bi kısmını bununla ödeyeceğim inş.
  • 28-08-2012, 21:54:15
    hayırlı olsun güle güle harcayın
  • 28-08-2012, 22:19:23
    stilwer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para yatmış . harcımın bi kısmını bununla ödeyeceğim inş.

    Kardeş üniversite harçları kalktı.Herhalde haberin yok!!!
  • 28-08-2012, 22:20:56
    sohbetci929 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş üniversite harçları kalktı.Herhalde haberin yok!!!
    İkinci öğretimdir belki!!!
  • 28-08-2012, 22:39:08
    Ben de aldım ödememi, Halbankasına yatmış.
    Herkese hayırlı ve bol kazançlar dilerim
  • 28-08-2012, 22:40:52
    herkesın parasi hayırlı ugurlu olsun tesekkurler google
  • 29-08-2012, 01:00:30
    Ben de aldım ödememi. 232,20 dolar / 420 TL

    Kur: 1,810