• 13-04-2007, 15:16:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/486902-post39.html

    Dün burada yazdım, bugün ban yemişiz. Böyle işin ta

    Ne hayallerimiz vardı, taraftar grubumuza 2 adet Meksika Davulu alacaktık. Google yaktın beni !

    Geçmiş olsun diyen arkadaşlara teşekkür ederim.
  • 13-04-2007, 15:20:07
    #11
    geçmiş olsun. ne kadar hesap kapatırlarsa o kadar kar ederler her ayın 10 ile 20 arasını google banlanma günleri ilan ediyorum
  • 13-04-2007, 15:20:44
    #12
    Misafir
    geçmiş olsun bu arada
  • 13-04-2007, 15:21:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler MuratCem, teşekkürler ******.
  • 13-04-2007, 15:24:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada yanlış yere açmışım, ' Adsense BAN ' a taşınırsa sevinirim.
  • 13-04-2007, 15:46:36
    #15
    Ne yazikki Sponsorların klasik taktikleri hile yaptıkları iddaa edilen sitelere 25 gün bir uyarıda bulanmazlar tam ödeme onaylacagını yada yapılacaı zaman gecersiz diyerek banlarlar. Hile yapan varsa ilk günden atın madem
  • 13-04-2007, 15:49:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Aşırıya kaçmamak kaydıyla geçersiz tıklama elbet olacaktır, yoksa 100$ bekle bekle tamamlanmaz. Kimse benim siteme girip 15-20 kere reklama tıklayacakta değil, en fazla 2-3 kere tıklar kullanıcılarım o da ara sıra.

    Eğer ki içeride kalan 90$ ım birilerinin cebine ( keyfi ) giriyorsa ceplerinden çıkamasın.
  • 13-04-2007, 15:54:45
    #17
    Üyeliği durduruldu
    batuhan ban maili geldi mi?
  • 13-04-2007, 15:55:21
    #18
    Misafir
    Büyük olasılık geçersiz tık etkinliği falan yazarlar