• 20-07-2025, 17:01:50
    #1
    Merhaba adsenseden 26 bin yatırıldı ancak 4 bin tam %15 vergi diye kesilmiş benim şimdi vergi vermem gerekiyor mu ne yapmam lazım en ucuz ve basit yoldan?
  • 20-07-2025, 17:04:40
    #2
    Gerekmiyor ama bagkur odemen lazim.
  • 20-07-2025, 17:10:53
    #3
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekmiyor ama bagkur odemen lazim.
    Şahıs şirketi açıp genç girişimci yaparsam bağkur gerekmiyor dimi
  • 20-07-2025, 17:12:43
    #4
    OzanalpKR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs şirketi açıp genç girişimci yaparsam bağkur gerekmiyor dimi
    yine gerekiyor hocam ama 1 yıl boyunca bağkurunu devlet ödüyor sen değil
  • 20-07-2025, 17:13:20
    #5
    OzanalpKR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs şirketi açıp genç girişimci yaparsam bağkur gerekmiyor dimi
    29 yas altiysan yap tabii, daha iyi olur.
  • 20-07-2025, 17:13:30
    #6
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine gerekiyor hocam ama 1 boyunca bağkurunu devlet ödüyor sen değil
    Gelir vergisi o zaman ödemem gerekiyor mu pekii
  • 20-07-2025, 17:14:45
    #7
    OzanalpKR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelir vergisi o zaman ödemem gerekiyor mu pekii
    Gelir vergisi kanunu mükerrer 20. maddeye göre kazanç istisnası şu şekildedir: Şirket kurarak ticari faaliyete başlayanlar ilk üç vergilendirme takvimi boyunca (3 yıl) elde ettikleri kazançların bir kısmı (2025 için 330.000 TL) gelir vergisinden müstesnadır.
  • 20-07-2025, 17:15:32
    #8
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelir vergisi kanunu mükerrer 20. maddeye göre kazanç istisnası şu şekildedir: Şirket kurarak ticari faaliyete başlayanlar ilk üç vergilendirme takvimi boyunca (3 yıl) elde ettikleri kazançların bir kısmı (2025 için 330.000 TL) gelir vergisinden müstesnadır.
    Teşekkür ederim.
  • 20-07-2025, 17:16:57
    #9
    Muhasebe, damga, muhtasar, stopaj falan onlarla ugrasacaksin ama haberin olsun. Aylik ortalama 2-2.5 k masraf cikar