Sitenin gelirileri normal mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitenin gelirileri normal mi?
13
●
792
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ödemeleri
Sitenin gelirileri normal mi?
1
2
21-10-2022, 09:01:39
#1
electroshoc
TR teknoloji websitesi için bu tıklamalar norma midir?
21-10-2022, 09:02:55
#2
Elvntrhn
Normal mi derken neye göre
21-10-2022, 09:04:18
#3
Enes
Hocam sitenizde reklamlar gözüküyormu , attığınıza göre 1 tıklama var
21-10-2022, 09:10:36
#4
electroshoc
evet reklamlar gözüküyor sorun yok onlarda sitenin hitine göre reklam geliri tıklaması
21-10-2022, 09:16:49
#5
burakq56
Değil
21-10-2022, 09:19:18
#6
taner_izmit
Platin üye
reklam yerleşimi hizmeti satın alın hocam yada forumda ücretsiz yardımcı olacak bir arkadaştan destek iste daha iyi sonuçlar çıkar
21-10-2022, 09:24:28
#7
akafo
en azından günlük 5-6 reklam tıklaması alması lazım. Site içerisinde ki reklamlar otomatik durumda mı? Otomatik ise reklam sayısı bölümü oluyor oradan arttıradabilirsiniz. Eğer otomatik olup bu seviyede normalse sitenizde başka sorun var.
21-10-2022, 10:05:39
#8
electroshoc
sitede reklamlar çıkıyor hepsi ama biraz geç geliyor ondan kaynaklı tıklama az oluyor galiba
21-10-2022, 10:11:58
#9
Onuree
Reklam yerleşimini ayarlayın
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler