• 21-10-2021, 13:07:39
    #10
    Otomatik ödemede hayırlı olsun
  • 21-10-2021, 13:47:59
    #11
    bende otomatik odeme yok reis hala gelmedi hayırlısı bekliyoruz bakalım
  • 21-10-2021, 14:18:26
    #12
    Her ay 21'inde ikindi saatlerine yakın hesabıma yatardı benim, şimdi ödeme bekleme bile yazmıyor bakalım ne olacak
  • 21-10-2021, 14:26:58
    #13
    Bendede aynı, bu bir hata mı acaba bilginiz var mı ?

    bhyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://prnt.sc/1wy2fce
    Bende ödeme beklemede yazıyor ama ya bakalım...
  • 21-10-2021, 15:05:11
    #14
    Acti4usLuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede aynı, bu bir hata mı acaba bilginiz var mı ?
    Bildiğim kadarıyla hata değil, önümüzdeki günlerde hesaba aktarılıyor. ANCAK 25 - 26'sına kadar halen aktarılmamışsa hesabınızın vergilendirme ayarlarını (W8-BEN muhabbeti) kontrol etmenizi öneririm.
  • 21-10-2021, 15:26:24
    #15
    hep aynı muhabbet. ayın 21 inde işleme girer. 22 sinde yatar. 22 tatil gününe geliyorsa ilk iş günü yatar.
  • 21-10-2021, 15:29:55
    #16
    Adsense ödemenizi kontrol edin diye mail attı ama Ziraat'e yansımadı daha. Yarın yatar muhtemelen.
  • 21-10-2021, 16:18:05
    #17
    Otomatik Ödeme Beklemede. Yarın sabah hesaptalar Allah bereket versin.
  • 21-10-2021, 19:29:34
    #18
    Otomatik ödeme saat akşam 6 gibi geldi hayırlı olsun.