• 21-09-2021, 11:31:49
    #10
    MrPrincex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün bankaya geçti ama neden sadece temmuz ayını yatırdı? onu anlamadım
    Valla benimde öyle be hocam. normalde daha fazla görünüyordu ama sanırım bu ay sadece temmuza kadar kazançları yatırdı. Sebebini bende bilemiyorum.
  • 21-09-2021, 11:35:05
    #11
    Peker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla benimde öyle be hocam. normalde daha fazla görünüyordu ama sanırım bu ay sadece temmuza kadar kazançları yatırdı. Sebebini bende bilemiyorum.

    acaba bu ay kesinleşince tekrar yatırcakmı?
  • 21-09-2021, 11:38:21
    #12
    MrPrincex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba bu ay kesinleşince tekrar yatırcakmı?
    Adsese ödemeleri ile ilgili çok fazla bilgiye sahip değilim hocam valla. Bende anlam vermeye çalışıyorum bu işe şuanda. Bilen biri bizimle paylaşırsa sevinirim
  • 21-09-2021, 14:10:39
    #13
    TheLek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugünde yatmadı. YK Bank ödemesi olarak geliyordu.

    21 de mutlaka yatardi her zaman, bu ay gecikmeli olacak gibi ödeme gelmedi...
  • 21-09-2021, 14:30:21
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ay geçen ayın performans mailini alan oldumu? Benim 2hesabada gelmedi
  • 21-09-2021, 14:44:11
    #15
    Otomatik ödeme beklemede: Banka hesabı
    Yarın hesapta olur hayırlı olsun
  • 21-09-2021, 15:00:52
    #16
    tatarreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay geçen ayın performans mailini alan oldumu? Benim 2hesabada gelmedi
    Yok kimseye mail gitmedi
  • 21-09-2021, 15:38:48
    #17
    tatarreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay geçen ayın performans mailini alan oldumu? Benim 2hesabada gelmedi
    şuan bir bildirim geldi geçen aya göre %30 azaldı diye
  • 21-09-2021, 15:39:25
    #18
    Byfresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 de mutlaka yatardi her zaman, bu ay gecikmeli olacak gibi ödeme gelmedi...
    sabah yatar muhakak