• 28-05-2021, 00:36:29
    #10
    Nova27000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi ülkeye ait hesapta sorun yaşadınız benim uk admob yatmadı benimde doldurmam gerekiyor mu acaba?
    Her ülke ve her gelir modeli için yapmalısınız.

    F4t1hckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben formu doldurdum onaylandı ama ödemem halen yatmadı sorun devam ediyor
    25'i ve sonrasında doldurmuş ve onaylanmışsa, gelecek ayki ödemeye devrediliyor.
  • 28-05-2021, 05:09:21
    #11
    polatcelil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ülke ve her gelir modeli için yapmalısınız.
    Tr admob ta bahsettiğiniz formu doldurmadım sıkıntısız bir şekilde ödemem yattı uk admobta bu şekil problem oldu anlamadım gitti.
  • 28-05-2021, 08:31:10
    #12
    Bu ayki ödemeler için açılmış bir konu var lütfen buradan devam edin.

    https://www.r10.net/adsense-odemeler...esinlesti.html