hangi ülkeye ait hesapta sorun yaşadınız benim uk admob yatmadı benimde doldurmam gerekiyor mu acaba?
Her ülke ve her gelir modeli için yapmalısınız.
Hocam ben formu doldurdum onaylandı ama ödemem halen yatmadı sorun devam ediyor
25'i ve sonrasında doldurmuş ve onaylanmışsa, gelecek ayki ödemeye devrediliyor.