• 27-11-2008, 18:36:01
    #1
    ödeme alacaklara hayırlı olsun
  • 27-11-2008, 18:37:16
    #2
    -217$
    Ödeme işlemde.Bakalım bu seferde hatalı eft mi olucak?
  • 27-11-2008, 18:39:25
    #3
    evet bendede işlemde yazıyor hayırlı olsun yarın hesapta paralar
  • 27-11-2008, 18:39:33
    #4
    Aramızdan ayrılanlar...
    shopyland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme alacaklara hayırlı olsun
    teşekkürler evet ödeme işlemde yazıyor panelde ...
  • 27-11-2008, 18:44:32
    #5
    olleeeyyy ödememiz işlemde.seni seviyoruz adsense.sen olmasan açım yaa zor durumdayken gene yetişti imdada.
  • 27-11-2008, 18:45:45
    #6
    evet ödeme işlemde acaba kur ne
  • 27-11-2008, 18:46:24
    #7
    Ödeme işlemde.
  • 27-11-2008, 18:47:17
    #8
    oh be ödeme işlemde süper

    -272,46 $
  • 27-11-2008, 18:49:48
    #9
    kur bende 3-4 gün öncesini alır.