• 08-10-2008, 20:58:27
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bak buraya yazıyorum bizim paraları cebe indirdiler =) geçmiş olsun

    kıh kıh kıh...
  • 08-10-2008, 21:37:41
    #20
    saxahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankayı aradım ve havuzda adıma hiç birşey yok!
    Ne iştir bu.Google'da ödeme var gözüküyor ama
    havuz mavuz dinlemeyin. Gidin anlatın derdinizi. Google yapıyor ödemeleri daha önce şukadar ay aldım vs vs diye girin konuya. Google la mailleştim ödemenin gönderildiğini söylüyorlar miktarı şudur lütfen araştırın tarzında yaklaşın
  • 08-10-2008, 22:06:46
    #21
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    havuz mavuz dinlemeyin. Gidin anlatın derdinizi. Google yapıyor ödemeleri daha önce şukadar ay aldım vs vs diye girin konuya. Google la mailleştim ödemenin gönderildiğini söylüyorlar miktarı şudur lütfen araştırın tarzında yaklaşın
    Benim hesap VAkıfbanktan kadına(müşteri temsilcisi) dedimki;
    Ödeme gönderildi siz onaylamadan hesabımda para gözükmüyormuş

    Cvp : hayır yok öyle birşey sizin hesabınıza ödeme gönderildiği an ödeme hesabınızda görünür bunuda nerden çıkardınız şimdi

    gelde anlat şimdi

    DUYURU:ÖDEMELER YAPILDI - Kazançlar ve Ödemeler | Google Groups

    Aldığım ücret şu kadar, acaba şu miktarın bankanızda hangi hesaba yattığına bakabilirmisiniz? Ödememi alamadımda acaba yalnış bir hesaba yatmış olabilirmi?

    Cvp : Hesabınıza yapılan bir ödeme işleminin olmadığını söyledik değilmi? Para gönderilmiş biz onaylamamışızda ne demek bir ödeme gelse anında hesabınızda gözükür ********1417 numaralı hesabınıza bir ödeme yapılmamış oke
  • 08-10-2008, 23:42:25
    #22
    Parayı yiyen banka oluyor yok bişey.
  • 10-10-2008, 17:54:46
    #23
    benimde ödemem halen yapılmadı...! bekliyorum ay sonu gelicek yav...! şaka gibi yav...! firma büyüdükçe sorunlarda büyüyor..! google ilk zamanlar böyle değildin ne oldu..! (:
  • 10-10-2008, 22:11:16
    #24
    Çek - Güvenli Ekspres Dağıtım (24,00 $ İşlem Ücreti)


    Ben vakıfbanktan döviz hesabı açtırdım kendime
  • 12-10-2008, 15:02:11
    #25
    Haftabaşı bankaya gidip döviz hesabıma baktıracağım.Müşteri temsilcisinin masasına oturup durumu anlatın.
    Ben böyle yapıcam.
  • 23-11-2008, 00:34:03
    #26
    Ben Halende 28 Eylulde Yatırıldı Denilen Paramı Alabilmiş Degilim Hesapta Birşey Yok Bankacılara Gelirseniz Googleden Paramı Alıcagımı Dahi Anlatamıyorum Google Diyorum mal mal Bakıyorlar Suratıma Cahiller .....
  • 12-12-2008, 15:27:48
    #27
    Evet arkadaşlar mutlu son

    Kasım ayına ait ödemem nihayet, bankanın yaptığı bir hatadan dolayı bugün yattı. Muhakkak bankanız ile görüşün ve eft nizin kaybolduğunu google da yazan tarih ve meblağdaki hareketleri incelemelerini soyleyin. Aşağıda banka yetkilisinin bana yazdığı cevap var.

    "Timur bey eft niz başka hesaba geçmişti .Yani --- diye alakasız bir hesap verilmiş.
    Şuan itibariyle düzeltme yapıldı ve hesabınıza alacak olarak kaydedildi.Bundan sonrasında sorun olmaması için alıcı hesabı: --- olarak verirsiniz.

    Bilginize
    Saygılar"

    Halbuki her ay bu hesabıma yatan bir para idi. Bakalım inşallah tekrar yaşamayız.