2006 yılından beri adsense sıkıntısız alıyorum ilk kez işleme girmedi büyük bir bekleyiş benim için çocuğun kreşinden elektirik su param herşey ona bağlıydı tamamen özgün ve yalansızdı hile hurdam olmadı hayırlısıyla bekliyoruz
Geçen ay benimde çok geç işleme girdi. Açıkcası web sitesi olanlar için tek reklam ağı neredeyse google dışında birşey yok. Piyasa ciddi şekilde boş. Bence bazı ülkelerde keyfi uygulama yapıyor olabilirler. İşe aldıkları kişilerinde keyfi uygulaması olabilir. Örnek vermek gerekirse google reklam veriyorum. Aynı anda 4,5 ülkeye farklı kampanya reklamları veriyorum brezilya için aynı banner onaylanırken türkiye için o banner onaylanmayabiliyor. Bunuda sorduğumda gelen cevap operatörün biri için o banner uygun değil biri için ise uygun olduğuymuş. Böyle saçma birşey olamaz. Bir standart yok kısacası.
Ayrıca paranı alamazsan tavsiyem dava açman. Google Türkiye ne kadar bizi bağlamaz desede ödemeler citybank Türkiye'den geliyor. İrlandadan filan gelmiyor. Diğer arkadaşları bilmiyorum ama bana gelenler citibank türkiye şubesinden
Not: Banka ile konuşurken citybank'ı etibank anlamışım

düzelttim ondan dolayı.