• 22-10-2014, 22:46:52
    Artık ÖDEME YAPILDI AMA BANKADA GÖRÜNMÜYOR mesajlarını yazmayın lütfen.
    Bir sonraki gün geçiyor işte
  • 22-10-2014, 23:15:25
    Mail geldi ödeme geçildi diye sabah hesapta olur sanırım.
  • 22-10-2014, 23:27:17
    Bir çok arkadaşa ödeme geçildi maili gitmiş. Büyük ihtimalle yarın gün içinde hesaba geçer paracıklarımız
  • 22-10-2014, 23:34:50
    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2006 yılından beri adsense sıkıntısız alıyorum ilk kez işleme girmedi büyük bir bekleyiş benim için çocuğun kreşinden elektirik su param herşey ona bağlıydı tamamen özgün ve yalansızdı hile hurdam olmadı hayırlısıyla bekliyoruz
    Hakkında hayırlısı olsun. İnşallah ödemeni alırsın.
  • 22-10-2014, 23:49:21
    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2006 yılından beri adsense sıkıntısız alıyorum ilk kez işleme girmedi büyük bir bekleyiş benim için çocuğun kreşinden elektirik su param herşey ona bağlıydı tamamen özgün ve yalansızdı hile hurdam olmadı hayırlısıyla bekliyoruz
    Sıkmayın canınızı Allahın izniyle hiç bir sıkıntı yaşamadan paranızı alır şimdiye kadar olduğu gibi sıkıntısız yola devam edersiniz.Hayırlısı ile yarın sizde alırsınız İnşAllah
  • 22-10-2014, 23:49:58
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Arkadaşlar bende bu ay en yüksek ödemesi alacağım derken işleme dahi girmedi sorun nedir acaba
  • 23-10-2014, 01:27:45
    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2006 yılından beri adsense sıkıntısız alıyorum ilk kez işleme girmedi büyük bir bekleyiş benim için çocuğun kreşinden elektirik su param herşey ona bağlıydı tamamen özgün ve yalansızdı hile hurdam olmadı hayırlısıyla bekliyoruz
    Geçen ay benimde çok geç işleme girdi. Açıkcası web sitesi olanlar için tek reklam ağı neredeyse google dışında birşey yok. Piyasa ciddi şekilde boş. Bence bazı ülkelerde keyfi uygulama yapıyor olabilirler. İşe aldıkları kişilerinde keyfi uygulaması olabilir. Örnek vermek gerekirse google reklam veriyorum. Aynı anda 4,5 ülkeye farklı kampanya reklamları veriyorum brezilya için aynı banner onaylanırken türkiye için o banner onaylanmayabiliyor. Bunuda sorduğumda gelen cevap operatörün biri için o banner uygun değil biri için ise uygun olduğuymuş. Böyle saçma birşey olamaz. Bir standart yok kısacası.

    Ayrıca paranı alamazsan tavsiyem dava açman. Google Türkiye ne kadar bizi bağlamaz desede ödemeler citybank Türkiye'den geliyor. İrlandadan filan gelmiyor. Diğer arkadaşları bilmiyorum ama bana gelenler citibank türkiye şubesinden

    Not: Banka ile konuşurken citybank'ı etibank anlamışım düzelttim ondan dolayı.
  • 23-10-2014, 08:41:18
    Ödemeler gelmeye başlar sanırım 1-2 saate.
  • 23-10-2014, 09:26:35
    1 saat sonra dolar bu konu