• 22-10-2014, 12:14:24
    YetiOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica etsem bilen biri hızlıca izah edebilir mi ?

    İlk ödemem

    01.Eki.2014 - 22.Eki.2014
    21.Eki.2014 Otomatik ödeme işlemi devam ediyor: Banka hesabı ... Bakiye 221 Tl

    1- Burada adsense hesabıma bağlı olan youtube bakiyesi ekli mi ?
    2- Normalde 226.xx olması lazım neden 221 Tl ?

    Teşekkür ederim. İyi günler
    ödeme işleme girmiş bugün yarın hesabına yatar anlamında.
  • 22-10-2014, 12:22:55
    YetiOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tşk ederim o kadarını anladım ama ben diğer detayları pek anlamadım.
    hızlıca izah edebilir mi ? değince benden en hızlısından paranızı alacaksınız dedim.

    uzun izahı şudur.

    web adsense kullanıyorsanız (hem web sitesinde hemde youtubede aynı adsense) ise web sitesinin kesinleşmesi daha erken oluyor (ay bitinde, diğer ayın ilk haftası kesinleşir) youtube de ise diğer ayın 11 inden itibaren kesinleşir.

    ödeme kesinleşmesi 21 inden sonra başlar.

    yani şuanki alacağınız ödeme hem web sitesinden gelen hemde youtubeden gelen paradır.

    *neden kesinti var dersen; Youtube deki veri ile adsense verisi zaten aynı değil. Yaklaşık bir bilgi verir (youtube istatistikleri) oda herhangi bir sıkıntı olmazsa youtube deki paranın %80 gibi bir ödemesi yatar. (kesinti duruma göre değişir)


    sormak istediğin başka konu varsa cevaplıyayım hocam
  • 22-10-2014, 12:22:56
    Üyeliği durduruldu
    YetiOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tşk ederim o kadarını anladım ama ben diğer detayları pek anlamadım.
    Kesinti için konuşuyorum her ay başında kesinleşmiş kazanç ortaya çıkar ve orda bir miktar kesinti ya da ekleme olabilir. Çünkü ay içindekiler tahmini kazançlardır. Senden de 5 tl kesmişler sanırım.

    Youtube kazancı da ayın 15'inde ekleniyor, ödeme geçmişini kontrol ederek ordan görebilirsin ne olduğunu.
  • 22-10-2014, 12:28:36
    Ödeme işleme girmeyen var mı [emoji1]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 22-10-2014, 12:46:15
    soneryakamoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen benim tek gelir kaynağım bu olduğu için malesef günleri sayıyorum .s.d
    xat bitti mi
  • 22-10-2014, 14:29:40
    Kazasiz belasiz odemeler diliyorum
  • 22-10-2014, 14:50:27
    kesinleşmiş kazançlar bölümü hala boş bende geçerli bakiye yazıyor ama kesinleşmedi hala :/
  • 22-10-2014, 15:00:52
    Oh be sonunda işleme girdi rahatladım [emoji1][emoji385][emoji383][emoji1]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 22-10-2014, 15:25:19
    İlginç ya her ay 20 si dediğinde işleme giriyordu şimdi tık yok. Hayırdır inşallah