• 22-06-2014, 15:05:54
    işleme girmeyen bi ben değilim dimi laa :S
  • 22-06-2014, 15:10:15
    Üyeliği durduruldu
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işleme girmeyen bi ben değilim dimi laa :S
    Henüz Hiç kimsenin işleme girmemiş sanırım gece saat 12 gibi işleme girer.
  • 22-06-2014, 15:24:38
    Üyeliği durduruldu
    İnş 22 gece 12'den sonra işleme girer öğleden sonra para yatmış olur, saliyada kalmaz...
  • 22-06-2014, 22:06:48
    Vidoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnş 22 gece 12'den sonra işleme girer öğleden sonra para yatmış olur, saliyada kalmaz...
    Artık o şekilde olmuyor son zamanlarda.
    Büyük ihtimalle bu gece işleme girip, Salı günü hesaplarda olacak.
  • 22-06-2014, 22:21:27
    Üyeliği durduruldu
    yarın yatar inbşallah
  • 22-06-2014, 22:32:08
    mervece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın yatar inbşallah
    Zor hocam kesinleştiği günün ertesi günü yatıyor
  • 22-06-2014, 22:39:46
    Salı yatar.
  • 22-06-2014, 22:41:55
    gel salı gel ...
  • 23-06-2014, 01:13:00
    Bu ay adsense unuttum ben, görünce para bulmuş gibi oldum