• 30-07-2024, 01:41:39
    basarilar hocam
  • 30-07-2024, 05:56:16
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nazara geliriz hocam ama şöyle diyeyim https://prnt.sc/286LqVrpZZZW + Adsense hesapları
    Bu adstrra paneli mi Ayhan hocam
  • 30-07-2024, 07:27:37
    Selamlar 8 ay geçmiş hocam gelişme var mı merak ettim paylaşmak isterseniz
  • 30-07-2024, 08:43:47
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adstrra paneli mi Ayhan hocam
    Evet adsterra
  • 30-07-2024, 11:18:20
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet adsterra
    Hocam adsense varken, neden adsterra tercih ediyorsunuz?
    Konuya pek hakim olmadığım için merak ettim.
    Bu arada Allah daha çok versin, maşallah diyelim.
  • 30-07-2024, 11:49:14
    AlfaKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam adsense varken, neden adsterra tercih ediyorsunuz?
    Konuya pek hakim olmadığım için merak ettim.
    Bu arada Allah daha çok versin, maşallah diyelim.
    Aynı sitede adsensede daha önce kullandık hocam ama adsterra bu sektörde adsense oranla çok daha fazla kazandırıyor amin hocam Allah çalışan emek veren herkese daha çok versin.
  • 30-07-2024, 12:49:58
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nazara geliriz hocam ama şöyle diyeyim https://prnt.sc/286LqVrpZZZW + Adsense hesapları
    Hocam nasıl olur da 1 tıka 1230 $ verir ? Bunun ipucu falan yok mu ?
  • 30-07-2024, 12:57:45
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl olur da 1 tıka 1230 $ verir ? Bunun ipucu falan yok mu ?
    Adsterra tıklamaya para vermiyor hocam dönüşüme veriyor orada gösterilen click önemsiz aslinda.
  • 30-07-2024, 23:25:44
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsterra tıklamaya para vermiyor hocam dönüşüme veriyor orada gösterilen click önemsiz aslinda.
    Yani o zaman hem adsense, hem adsterra kullanılabilir, bi sorun olmaz sanırım değil mi Ayhan hocam.
    CPM değeri gerçekten de 1k gösterime 400 usd mi? Yoksa ben mi yanlış görüyorum. Eğer öyle ise nasıl bir reklam yerleşimi yaptınız ki hocam. Belki bende bir test yaparım. İlk kez bu kadar yüksek CPM görüyorum.