• 07-04-2022, 18:17:50
    #10
    Kategori Moderatörü
    ardakcbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerel haber sitesi olduğu için pek ziyaretçi almadı. Sorun içeriklerden dolayı sanıyordum, hep içerik kalitesine yönelmiştim
    Yerel haber sitesini 1 haftalık silin hocam onay alınca yedek yüklersiniz.
  • 07-04-2022, 18:38:37
    #11
    aynısını 15 gün kadar önce yabancı bi forumdaki arkadaştan duydum.dedim işte adsense onayı alamıyorum bu ara,sende durumlar ne filan.dedi ki,al bak son onay aldıgım site.baktım siteye,7-8 içerik var,sadece ana sayfa index almış,bize ulaşın ve cookie sayfası haricindeki sayfalar dahi yok sitede.adamın aynı içerikte sosyal medya hesapları var,oralarda paylaşıp hit çekmiş sadece.ertesi gün direkt onay...benim sitelerden beklemedeki siteleri gösterdim,gerçek hit yolla 2 günde alırsın onayı dedi.henüz denemedim ama bana mantıksız gelmedi yani...
  • 07-04-2022, 19:35:11
    #12
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerel haber sitesini 1 haftalık silin hocam onay alınca yedek yüklersiniz.
    4 ay baya uğraşıp onay almayınca sinirlenip, boş bir site yaptım
  • 07-04-2022, 19:36:41
    #13
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısını 15 gün kadar önce yabancı bi forumdaki arkadaştan duydum.dedim işte adsense onayı alamıyorum bu ara,sende durumlar ne filan.dedi ki,al bak son onay aldıgım site.baktım siteye,7-8 içerik var,sadece ana sayfa index almış,bize ulaşın ve cookie sayfası haricindeki sayfalar dahi yok sitede.adamın aynı içerikte sosyal medya hesapları var,oralarda paylaşıp hit çekmiş sadece.ertesi gün direkt onay...benim sitelerden beklemedeki siteleri gösterdim,gerçek hit yolla 2 günde alırsın onayı dedi.henüz denemedim ama bana mantıksız gelmedi yani...
    İkinci sitem kalitesiz olmasına rağmen hemen onay alınca ben de tesadüfen bunu yaşadım. Üçüncü sitede de bunu yapınca emin oldum
  • 07-04-2022, 19:45:13
    #14
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısını 15 gün kadar önce yabancı bi forumdaki arkadaştan duydum.dedim işte adsense onayı alamıyorum bu ara,sende durumlar ne filan.dedi ki,al bak son onay aldıgım site.baktım siteye,7-8 içerik var,sadece ana sayfa index almış,bize ulaşın ve cookie sayfası haricindeki sayfalar dahi yok sitede.adamın aynı içerikte sosyal medya hesapları var,oralarda paylaşıp hit çekmiş sadece.ertesi gün direkt onay...benim sitelerden beklemedeki siteleri gösterdim,gerçek hit yolla 2 günde alırsın onayı dedi.henüz denemedim ama bana mantıksız gelmedi yani...
    Adsense onay olayını %100 kimse çözemez. Oto ve manuel onay veriliyor tamamen şans. Öyle hit çekmekle %100 onay olsaydı ohoooo işte şansa vs alınıyor böyle, elbette etkisi olurmu olur, ama her sitede böyle %100 onay imkanı yok. %100 onay mevzusu olsa zaten hintliler pakistanlılar çözerdi şimdiye
  • 07-04-2022, 20:21:44
    #15
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense onay olayını %100 kimse çözemez. Oto ve manuel onay veriliyor tamamen şans. Öyle hit çekmekle %100 onay olsaydı ohoooo işte şansa vs alınıyor böyle, elbette etkisi olurmu olur, ama her sitede böyle %100 onay imkanı yok. %100 onay mevzusu olsa zaten hintliler pakistanlılar çözerdi şimdiye
    daha önce forumda mesajlarımı gördün mü bilmiyorum hocam,bunu biçok defa belirtmişimdir.bu onay işi çıktı çıkalı tüm sitelerime kolaylıkla onay aldım ben,son 2-3 aya kadar.2-3 ay kadar önce google nasıl bi degişiklik yaptıysa artık,şuan onay alamıyorum ben de.ama söyledigine şu şekilde katılabilirim,bişey yaptım ve siteyi onaya gönderince her defasında ilk seferinde onay aldım demedim asla.eski mesajlarıma bakabilir isteyen,özellikle biçok defa belirtmişimdir bunu.adsense ne şekilde reddederse etsin,3-5-10 defa da olsa siteye hiçbi müdahalede bulunmadan direkt gönderin tekrar ve muhakkak onaylar dedim ve hep bu şekilde onay aldım.sattıgım siteler/adsense hesapları oldu mesela alanlar sordu bu site nasıl 10.başvuruda onay aldı filan diye.onlarada söyledim,belki ilk gönderide alır belki 10.başvuruda ama sitede sorun oldugunu göstermez adsenseden red gelmesi.yani eninde sonunda onaylıyordu ama şuan onaylamıyor sanırım.ki zaten neredeyse sorun yaşayan herkesin ortak sorunuda şuan düşük deger mi ne öyle bi hata veriyor,o.ben asla aceleci bi adam olmadım,yeri geldi 18.başvuruda onay aldım yani en ufak bi düzeltme yapmadan sitede,ama o onayı aldım dedigin gibi bu işin % 100 garantisi oldugunu ben de düşünmüyorum asla,öyle olsa onay konusunda millete yardım da ederdim,ücretli onay işinede girerdim.ama çogu arkadaş benim gibi 10-15 defa red yiyipte ısrarla onaya filan göndermez ,onu beklemez

    edit : bi üstdeki mesajımda demek istedigim,artık onay için gereken şartlar içerisinde az-çok trafik gerekiyor da denilebilir.sadece trafik geldi,onay aldım şeklinde düşünmüyorum ben de.
  • 07-04-2022, 21:39:21
    #16
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce forumda mesajlarımı gördün mü bilmiyorum hocam,bunu biçok defa belirtmişimdir.bu onay işi çıktı çıkalı tüm sitelerime kolaylıkla onay aldım ben,son 2-3 aya kadar.2-3 ay kadar önce google nasıl bi degişiklik yaptıysa artık,şuan onay alamıyorum ben de.ama söyledigine şu şekilde katılabilirim,bişey yaptım ve siteyi onaya gönderince her defasında ilk seferinde onay aldım demedim asla.eski mesajlarıma bakabilir isteyen,özellikle biçok defa belirtmişimdir bunu.adsense ne şekilde reddederse etsin,3-5-10 defa da olsa siteye hiçbi müdahalede bulunmadan direkt gönderin tekrar ve muhakkak onaylar dedim ve hep bu şekilde onay aldım.sattıgım siteler/adsense hesapları oldu mesela alanlar sordu bu site nasıl 10.başvuruda onay aldı filan diye.onlarada söyledim,belki ilk gönderide alır belki 10.başvuruda ama sitede sorun oldugunu göstermez adsenseden red gelmesi.yani eninde sonunda onaylıyordu ama şuan onaylamıyor sanırım.ki zaten neredeyse sorun yaşayan herkesin ortak sorunuda şuan düşük deger mi ne öyle bi hata veriyor,o.ben asla aceleci bi adam olmadım,yeri geldi 18.başvuruda onay aldım yani en ufak bi düzeltme yapmadan sitede,ama o onayı aldım dedigin gibi bu işin % 100 garantisi oldugunu ben de düşünmüyorum asla,öyle olsa onay konusunda millete yardım da ederdim,ücretli onay işinede girerdim.ama çogu arkadaş benim gibi 10-15 defa red yiyipte ısrarla onaya filan göndermez ,onu beklemez

    edit : bi üstdeki mesajımda demek istedigim,artık onay için gereken şartlar içerisinde az-çok trafik gerekiyor da denilebilir.sadece trafik geldi,onay aldım şeklinde düşünmüyorum ben de.
    Hocam zaten 2 3 4 5. tekrar başvurularda onay alıyorsun herkes öyle tek seferde %100 başarı imkansız onu diyorum ben
  • 07-04-2022, 22:12:28
    #17
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten 2 3 4 5. tekrar başvurularda onay alıyorsun herkes öyle tek seferde %100 başarı imkansız onu diyorum ben
    dedigim gibi,ona ben de katılıyorum ama şu ara 3-5-10 başvurudada onay vermiyor,eger sitede bi degişiklik yapmıyorsan.benim şuan 10-12 red yiyen en az 3-4 sitem var.domainin süresi dolana kadar onları direkt göndermeye devam edicem bakalım 200-300 başvuru da sürse onay alacak mı o şekilde
  • 27-04-2022, 12:44:32
    #18
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dedigim gibi,ona ben de katılıyorum ama şu ara 3-5-10 başvurudada onay vermiyor,eger sitede bi degişiklik yapmıyorsan.benim şuan 10-12 red yiyen en az 3-4 sitem var.domainin süresi dolana kadar onları direkt göndermeye devam edicem bakalım 200-300 başvuru da sürse onay alacak mı o şekilde
    Belki o zamana google yine yeniden algoritma değişebilir. Belli de olmaz.

    Ama ben de sizden esinlenerek, her Red sonrası denemek istiyorum.
    Evet sistemdeki hataları düzelttim diyerek tekrar onaya gönder butonuna basacağım.
    Başarılar dilerim hocam.