ardakcbs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsense Kolay Onay Alma Sürecim
20
●2.564
- 07-04-2022, 18:38:37aynısını 15 gün kadar önce yabancı bi forumdaki arkadaştan duydum.dedim işte adsense onayı alamıyorum bu ara,sende durumlar ne filan.dedi ki,al bak son onay aldıgım site.baktım siteye,7-8 içerik var,sadece ana sayfa index almış,bize ulaşın ve cookie sayfası haricindeki sayfalar dahi yok sitede.adamın aynı içerikte sosyal medya hesapları var,oralarda paylaşıp hit çekmiş sadece.ertesi gün direkt onay...benim sitelerden beklemedeki siteleri gösterdim,gerçek hit yolla 2 günde alırsın onayı dedi.henüz denemedim ama bana mantıksız gelmedi yani...
- 07-04-2022, 19:35:114 ay baya uğraşıp onay almayınca sinirlenip, boş bir site yaptımSrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 19:36:41İkinci sitem kalitesiz olmasına rağmen hemen onay alınca ben de tesadüfen bunu yaşadım. Üçüncü sitede de bunu yapınca emin oldumfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 19:45:13Adsense onay olayını %100 kimse çözemez. Oto ve manuel onay veriliyor tamamen şans. Öyle hit çekmekle %100 onay olsaydı ohoooofatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte şansa vs alınıyor böyle, elbette etkisi olurmu olur, ama her sitede böyle %100 onay imkanı yok. %100 onay mevzusu olsa zaten hintliler pakistanlılar çözerdi şimdiye
- 07-04-2022, 20:21:44daha önce forumda mesajlarımı gördün mü bilmiyorum hocam,bunu biçok defa belirtmişimdir.bu onay işi çıktı çıkalı tüm sitelerime kolaylıkla onay aldım ben,son 2-3 aya kadar.2-3 ay kadar önce google nasıl bi degişiklik yaptıysa artık,şuan onay alamıyorum ben de.ama söyledigine şu şekilde katılabilirim,bişey yaptım ve siteyi onaya gönderince her defasında ilk seferinde onay aldım demedim asla.eski mesajlarıma bakabilir isteyen,özellikle biçok defa belirtmişimdir bunu.adsense ne şekilde reddederse etsin,3-5-10 defa da olsa siteye hiçbi müdahalede bulunmadan direkt gönderin tekrar ve muhakkak onaylar dedim ve hep bu şekilde onay aldım.sattıgım siteler/adsense hesapları oldu mesela alanlar sordu bu site nasıl 10.başvuruda onay aldı filan diye.onlarada söyledim,belki ilk gönderide alır belki 10.başvuruda ama sitede sorun oldugunu göstermez adsenseden red gelmesi.yani eninde sonunda onaylıyordu ama şuan onaylamıyor sanırım.ki zaten neredeyse sorun yaşayan herkesin ortak sorunuda şuan düşük deger mi ne öyle bi hata veriyor,o.ben asla aceleci bi adam olmadım,yeri geldi 18.başvuruda onay aldım yani en ufak bi düzeltme yapmadan sitede,ama o onayı aldımGodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dedigin gibi bu işin % 100 garantisi oldugunu ben de düşünmüyorum asla,öyle olsa onay konusunda millete yardım da ederdim,ücretli onay işinede girerdim.ama çogu arkadaş benim gibi 10-15 defa red yiyipte ısrarla onaya filan göndermez ,onu beklemez 
edit : bi üstdeki mesajımda demek istedigim,artık onay için gereken şartlar içerisinde az-çok trafik gerekiyor da denilebilir.sadece trafik geldi,onay aldım şeklinde düşünmüyorum ben de. - 07-04-2022, 21:39:21Hocam zaten 2 3 4 5. tekrar başvurularda onay alıyorsun herkes öylefatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek seferde %100 başarı imkansız onu diyorum ben
- 07-04-2022, 22:12:28dedigim gibi,ona ben de katılıyorumGodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama şu ara 3-5-10 başvurudada onay vermiyor,eger sitede bi degişiklik yapmıyorsan.benim şuan 10-12 red yiyen en az 3-4 sitem var.domainin süresi dolana kadar onları direkt göndermeye devam edicem bakalım 200-300 başvuru da sürse onay alacak mı o şekilde
- 27-04-2022, 12:44:32fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki o zamana google yine yeniden algoritma değişebilir. Belli de olmaz.
Ama ben de sizden esinlenerek, her Red sonrası denemek istiyorum.
Evet sistemdeki hataları düzelttim diyerek tekrar onaya gönder butonuna basacağım.
Başarılar dilerim hocam.
işte şansa vs alınıyor böyle, elbette etkisi olurmu olur, ama her sitede böyle %100 onay imkanı yok. %100 onay mevzusu olsa zaten hintliler pakistanlılar çözerdi şimdiye
dedigin gibi bu işin % 100 garantisi oldugunu ben de düşünmüyorum asla,öyle olsa onay konusunda millete yardım da ederdim,ücretli onay işinede girerdim.ama çogu arkadaş benim gibi 10-15 defa red yiyipte ısrarla onaya filan göndermez ,onu beklemez