Merhabalar,
Nokia E72 Kullanıyorum. Şirketin E-posta adresi ile çok rahat bir şekilde Rehber, Ajanda ve E-posta Senkronizasyonu yapabiliyorum.
Şirketimizin E-postasını genellikle Outlook 2010 üzerinden kullanmaktyım. Ancak Geçen gün web üzerinden bakayım dedim ve gördüğüm görüntü çok ilginç geldi. Tasarım Outlook.com'un Aynısı.
Ancak Outlook.com'dan aldığım deneme Eposta adresini outlook hesaplarıma ekledim. Şirket E-postası gibi Exchange gibi ajandam kişilerim ve eposta rahatlıkla senkronize olabiliyor. Ancak Bunu E72 Cihazım için bir türlü Ayarlayamadım.
Yukarıdaki konuya istinaden sorularım şu şekilde
1- Live Eposta (outlook.com hotmail.com hotmail.com.tr live.com) Exchange desteklemeyip imap üzerinden mi çalışıyor?
2- Google, Microsoft, Yandex veya yahoo epostalarında Exchange özelliğini e72 için kurabilirmiyim ? ( Ayarlar Konusunda Yardımcı olursanız Sevinirim)
3- Eğer bu servis ücretsiz verilmiyorsa En hesaplı nasıl temin edebilirim.
Nokia için Exchange Eposta
3
●573
- 03-05-2013, 19:23:10
- 11-05-2013, 18:40:29Sadece Google için yanıt vereyim, diğerlerini kullanmıyorum, bilgim de yok... Google normal kullanıcıları için Exchange özelliğini bir süre önce kapattı... Sadece Google APPS sürüm kullanıcıları faydalanabilmekte...
Google apps bildiğim kadarıyla artık ücretsiz alınamıyor, tek bir eposta hesap almanın hala mevcut yolları var, fakat Exchange için ücretli sürüm kullanmak gerekiyor..
Kendi domain adresiniz ile esnek hesapta hesap başı aylık 4 euro karşılığı google apps de Exchange kullanabilirsiniz...
iphone ile kişiler, akvim, email ve notlar eşzamanlı kullanabilmekteyim... - 14-05-2013, 12:59:06https://www.r10.net/members/62220-darkshaman.html Çok teşekkür Ediyorum.
Ancak Nokia E72 Kullandığım için malesef iphone ile deneme şansım yok. Bildiğim kadarıyla iphone de hotmail ve gmail için uygulama söz konusu