Konu
Nokia için Exchange Eposta
14-05-2013, 12:59:06
#4
DoctorBooM
https://www.r10.net/members/62220-darkshaman.html
Çok teşekkür Ediyorum.
Ancak Nokia E72 Kullandığım için malesef iphone ile deneme şansım yok. Bildiğim kadarıyla iphone de hotmail ve gmail için uygulama söz konusu