https://www.r10.net/members/62220-darkshaman.html Çok teşekkür Ediyorum.
Ancak Nokia E72 Kullandığım için malesef iphone ile deneme şansım yok. Bildiğim kadarıyla iphone de hotmail ve gmail için uygulama söz konusu