• 23-11-2006, 05:48:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O kadar bölüm açılmış ki Erzurum'un neyi eksik diyerek bizde bu başlığı açalım... Erzurumda olan ve r10 a takılan ben iki arkadaş tanıyorum onlarlada sık sık görüşüyoruz, bizim bilmediğimiz arkadaşlar var mı acaba ?
  • 24-11-2006, 18:00:38
    #2
    ya ben erzurumluyum
    ama istanbulda yaşıyorum
    erzuruma sık olmasada geliyorum
    inşallah bir gün tanışma fırsatı buluruz
  • 24-11-2006, 18:06:25
    #3
    Beklerim her zaman için...
  • 24-11-2006, 18:46:10
    #4
    Misafir
    Önümüzdeki hafta trenle uzun yolculuğa çıkmayı düşünüyorum. Eğer çıkarsam yolculuğa ve müsaitsen uğrarım. Misafir kabul ediyormusun? Bide Erzurum'a tren geliyormu?
  • 25-11-2006, 00:06:35
    #5
    SweetDreams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önümüzdeki hafta trenle uzun yolculuğa çıkmayı düşünüyorum. Eğer çıkarsam yolculuğa ve müsaitsen uğrarım. Misafir kabul ediyormusun? Bide Erzurum'a tren geliyormu?
    Her zaman için beklerim kardeşim ne demek hatta Erzurum Express i bile var dert etme sen ; ))) Sen sadece geleceğin zamanı haber ver ondan sonra bendensin : )))
  • 08-12-2006, 10:55:57
    #6
    erzuruma tren gitmez mi ya

    Vergisini vermeyenleri Aşkale' ye sürgüne gönderiyorla SweetDreams


    öz canımdan çok sevdiğim erzurummmmmmmmmmmmm çaresiz dişimi sıktım gidiremmmmmmmmmmmmmm
    gafillerden darbe yedi gururum buda benim kara bahtım gidiremmmmmmmmmm
  • 08-12-2006, 10:59:45
    #7
    Yüzyılların ardından kopup gelen bir vakar
    Kahramanlık, yiğitlik, erlik destanıdır bar
    Bu oyunda gör bizi, geçme sakınıraktan
    Gözün varsa seçersin, bar'da karayı ak'tan
    Bir savaş seyri vardır, dadaşın her bar'ında
    Görünce kanın kaynar, o an damarlarında
    Doyum olmaz bir görsen, Köroğlu'nun barı'nı
    Güvenirsin görünce, düşünmezsin yarını
    Dumlu'dan taa Basra'ya çağlayan selimiz var
    Bahtımız kara değil, bugün Karasu kadar
    Bingöl yaratmadı mı, kan çağlayan Aras'ı
    Hazar çalkalanırken, kanar Türk'ün yarası
    Aman Aras, han Aras, Bingöl'den kalkan Aras
    Al başımdan sevdanı, Hazar'da çalkan Aras
    Dadaş çelik bir yaydır, onu germeye gelmez
    Çağlayan bir sel olur, dağlara da baş eğmez
    Yayla bulutu gibi, yükselir yavaş yavaş
    Sonra birden sel olur, köpürür coşar dadaş
    Doğu'nun sınır taşı, Erzurum'un dadaşı
    Efesi var İzmir'in, eğilmez Türk'ün başı

    Barbaşı sallarken gönülden mendilini
    Gözüne al dadaşım, gönülden sevdiğini
    Dinle, davul ne diyor dan dan dan
    Ben bu sese vurgunam can can can

    Canlar yurdundur elbet, her can vatana kurban
    Atalar yurt sevmeyi davuldan öğrendiler
    Bu ilk bar'ın adına sarhoş barı dediler
    Dadaşlar ağır ağır bir halka çevirdiler
    Yurda kurban yiğitler, bu halkaya girdiler
    Gönülden tutuşanlar, hepsi de sarhoştular
    Seven sarhoştur elbet, içse de içmese de
    ses yok, donmuş dudaklar, gözler halkalanıyor
    Ufuklar bayraklaşmış, cihan dalgalanıyor
    Dan dan dan
    Kanlar kaynaştıran bir ses çıktı zurnadan
    Dağlar gibi dadaşlar, kımıldandı durmadan
    Tanrım, bu ne duruştur, gözler şimşekleşiyor
    Kırat kişniyor, neden toprakları eşiyor
    Silkin Palandöken, dök başından kar'ını
    Dadaş oynarken, senin gösterir vakarını
    Vur davulcu, candan coşsun dadaşım
    Çal zurnacı, oynasın dadaş, dönüyor başım
  • 08-12-2006, 11:08:30
    #8
    s.a. abi erzurum ispirliyim hiç gidemedim ama erzuruma inş. giderim birgün kurtuluş savaşında ermenilere karşı 800 askerin komutanlığını yapan erzurumlu "Kara Fatma" onun mezarını ziyaret emek isterim gelirsem
  • 08-12-2006, 11:11:26
    #9
    deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s.a. abi erzurum ispirliyim hiç gidemedim ama erzuruma inş. giderim birgün kurtuluş savaşında ermenilere karşı 800 askerin komutanlığını yapan erzurumlu "Kara Fatma" onun mezarını ziyaret emek isterim gelirsem
    Erzurumdan ne kadar Nenehatun çıkmıştır sayılamaz, gurur duyuyorum memleketimle, ruhları şad olsun...