R10 Erzurum
235
●12.403
- 23-11-2006, 05:48:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.O kadar bölüm açılmış ki Erzurum'un neyi eksik diyerek bizde bu başlığı açalım... Erzurumda olan ve r10 a takılan ben iki arkadaş tanıyorum onlarlada sık sık görüşüyoruz, bizim bilmediğimiz arkadaşlar var mı acaba ?
- 24-11-2006, 18:46:10MisafirÖnümüzdeki hafta trenle uzun yolculuğa çıkmayı düşünüyorum. Eğer çıkarsam yolculuğa ve müsaitsen uğrarım. Misafir kabul ediyormusun? Bide Erzurum'a tren geliyormu?
- 25-11-2006, 00:06:35Her zaman için beklerim kardeşim ne demek hatta Erzurum Express i bile var dert etme sen ; ))) Sen sadece geleceğin zamanı haber ver ondan sonra bendensin : )))SweetDreams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2006, 10:55:57erzuruma tren gitmez mi ya
Vergisini vermeyenleri Aşkale' ye sürgüne gönderiyorla SweetDreams
öz canımdan çok sevdiğim erzurummmmmmmmmmmmm çaresiz dişimi sıktım gidiremmmmmmmmmmmmmm
gafillerden darbe yedi gururum buda benim kara bahtım gidiremmmmmmmmmm - 08-12-2006, 10:59:45Yüzyılların ardından kopup gelen bir vakar
Kahramanlık, yiğitlik, erlik destanıdır bar
Bu oyunda gör bizi, geçme sakınıraktan
Gözün varsa seçersin, bar'da karayı ak'tan
Bir savaş seyri vardır, dadaşın her bar'ında
Görünce kanın kaynar, o an damarlarında
Doyum olmaz bir görsen, Köroğlu'nun barı'nı
Güvenirsin görünce, düşünmezsin yarını
Dumlu'dan taa Basra'ya çağlayan selimiz var
Bahtımız kara değil, bugün Karasu kadar
Bingöl yaratmadı mı, kan çağlayan Aras'ı
Hazar çalkalanırken, kanar Türk'ün yarası
Aman Aras, han Aras, Bingöl'den kalkan Aras
Al başımdan sevdanı, Hazar'da çalkan Aras
Dadaş çelik bir yaydır, onu germeye gelmez
Çağlayan bir sel olur, dağlara da baş eğmez
Yayla bulutu gibi, yükselir yavaş yavaş
Sonra birden sel olur, köpürür coşar dadaş
Doğu'nun sınır taşı, Erzurum'un dadaşı
Efesi var İzmir'in, eğilmez Türk'ün başı
Barbaşı sallarken gönülden mendilini
Gözüne al dadaşım, gönülden sevdiğini
Dinle, davul ne diyor dan dan dan
Ben bu sese vurgunam can can can
Canlar yurdundur elbet, her can vatana kurban
Atalar yurt sevmeyi davuldan öğrendiler
Bu ilk bar'ın adına sarhoş barı dediler
Dadaşlar ağır ağır bir halka çevirdiler
Yurda kurban yiğitler, bu halkaya girdiler
Gönülden tutuşanlar, hepsi de sarhoştular
Seven sarhoştur elbet, içse de içmese de
ses yok, donmuş dudaklar, gözler halkalanıyor
Ufuklar bayraklaşmış, cihan dalgalanıyor
Dan dan dan
Kanlar kaynaştıran bir ses çıktı zurnadan
Dağlar gibi dadaşlar, kımıldandı durmadan
Tanrım, bu ne duruştur, gözler şimşekleşiyor
Kırat kişniyor, neden toprakları eşiyor
Silkin Palandöken, dök başından kar'ını
Dadaş oynarken, senin gösterir vakarını
Vur davulcu, candan coşsun dadaşım
Çal zurnacı, oynasın dadaş, dönüyor başım - 08-12-2006, 11:11:26Erzurumdan ne kadar Nenehatun çıkmıştır sayılamaz, gurur duyuyorum memleketimle, ruhları şad olsun...deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inş. giderim birgün kurtuluş savaşında ermenilere karşı 800 askerin komutanlığını yapan erzurumlu "Kara Fatma" onun mezarını ziyaret emek isterim gelirsem